19 ianuarie 2015

Perla de sâmbătă seara

Sâmbătă am ieșit de mânuță cu jumătatea la plimbarea de seară. Până în centru și înapoi. Fiindcă tot am trecut pe lângă niște magazine deschise la ora aia,  zic să intrăm să căscăm gura. De fapt nu chiar să căscăm gura,  trebuie să facem niște prospecțiuni, avem de făcut un cadou care ne cam pune în încurcătură.  E pentru un bărbat și știți cât e de greu să faci un cadou unui bărbat,  mă ierte domnii cititori!
Dintr-un magazin într-altul, ajungem și la stilouri de firmă (fițe), cu peniță de aur, cu diamant, cu perle, pene (glumesc) și alte farafastâcuri. Vânzătoarea,  amabilă,  ne-a descuiat fiecare produs în parte,  că na, la valoarea lor e musai sa stea sub cheie, și ne-a povestit câte ceva despre fiecare. Eu plecasem panseluță  la plimbare, fără niciun ochelar așa că n-am prea avut de ce mă extazia, nici leșina,  pentru că dacă nu văzui prea bine frumusețile nici prețurile nu le ginii. Abia când am ajuns afară am aflat "scorurile", de la soț, și zic:
- Ah,  păi ar merge un Parker din ăla,  mai ales că a zis că au reducere de 50%
- Păi nu,  ce ți-am zis eu e prețul cu reducerea deja aplicată. 
- Hăăă !? Nașpa... Auzi, da' cum vine aia stilou bărbătesc cu perlă de cultură la capac? Parcă ar merge mai mult la dame,  nu la bărbați. 
- Stai un pic,  ăla nici nu era stilou,  era pix. 
- Cum pix? La banii ăia? Pix cu mină ? Și când se termină mina cu ce o schimbi,  ca n-o fi din aia obișnuită...
- Ei,  s-or găsi ele pe undeva...
- Neeeh,  nu-i bun...  că  tre' să găsești mină cu perlă. ☺

6 comentarii:

  1. Stiu, si la noi sunt pixuri si stilouri pe care, cand le daruiesti, nici daca le dai cu bon si factura fiscala, tot nu te-ar crede cineva ca ar putea sa coste un amarat de stilou atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de-as avea unul l-aș tine sub cheie, ca la magazin, sa nu-l pierd. Și atunci "valorosul" ar fi de muzeu iar eu as scrie tot cu un pix de 50 bani ☺

      Ștergere
  2. Eu nici nu mă mai uit la stilouri sau pixuri în magazinele de centru.
    Este adevărat că cel mai dificil se alege cadoul pentru bărbaţi, să mă ierte şi pe mine domnii. Gadgeturile ar mai fi o idee pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca nici eu nu mai intru prin magazinele alea, dar na, ce știu eu, unii or trata stilourile și pixurile ca pe niște bijuterii. Bravo lor!

      Ștergere
  3. :) ... ma insenineaza postarile tale !
    Eu am descoperit ce-l incanta pe baiatul meu (29 de ani- si singurul barbat din familie !!! )- o sticla cu bautura pentru cocteiluri sau un parfum (are o marca preferata)- m-am scos !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am gândit și noi la cele doua variante... Oricum trebuie sa ne hotărâm pana duminica.

      Ștergere