28 ianuarie 2015

Miercurea fara cuvinte

Flori, flori, flori... 
altfel de flori. 














Daca doriti sa participati la "Miercurea fara cuvinte" o puteti face aici



26 de comentarii:

  1. sunt atat de vii, de...curate aceste culori...
    am admirat si data trecuta covorasul, o fac si acum, e minunat sa ai in casa o asa farama de bucurie, esti norocoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa știi ca aici sunt poze cu alte covorașe. Pozele de detaliu sunt de la un covoraș gri, mai mititel, nu de la cel mare din ultima poza. Și mai am, o sa mai postez pe măsură ce le pozez ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoase si perfecte sunt !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multă migală se ascunde în petalele acestor flori! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca nicio floare nu a inflorit cu atâta truda precum cele de pe covoarele țesute.

      Ștergere
  6. Şi cât de delicate, şi ce frumos arată albastrul pe fundalul bej-maroniu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar știi ca fundalul acela este țesut cu lână nevopsită? Adică de la o oiță cu lână nici alba nici neagra, mama ii zice seină.

      Ștergere
  7. ce dor ai trezit in mine .... of-of

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu asta a fost intenția mea... Dar sunt sigura ca amintirile ce le-am răscolit sunt extrem de frumoase.

      Ștergere
  8. minunate flori! ce simbol mai frumos poate transmsmite o mamica fiicei ei, decât ca doreste ca drumul sa-i fie împânzit de flori?!
    pup. O zi minunata sa ai! Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, dacă ai fi văzut-o cu cat drag le lucra... Era în stare sa nu doarmă, să nu mănânce până nu termina ce a început.

      Ștergere
  9. Foarte frumoase !!! Comori de flori! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Asa gândesc și eu. Pentru mine sunt frumoase și valoroase.

      Ștergere
  11. Daca ar putea cuvinta, multe ar avea de spus aceste flori... Cine stie cite povesti or fi auzit ele pe masura ce au fost tesute...

    RăspundețiȘtergere
  12. Fermecator covorasul, vreau si eu pe perete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gândeam și eu sa le sui pe pereți, dar la camerele mele nu prea merge.

      Ștergere