04 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple


Cat pe ce sa ratez prima fila de jurnal pe 2015... Dar nu, sunt aici sa spun PREZENT! 


Pentru azi... 
duminica, 04 ianuarie 2015, ora 16.10

Afara... 
soare dintzos priveste melancolic inapoi. Frumusel de-adreptu!

În casă... 
E toata lumea acasa si IN casa, imi place!

Mă  gândesc la... 
Cat de mare e puterea obisnuintei. Rar folosesc laptopul sotului iar cand il folosesc imi cam prind urechile, uite, caut de 20 de minute diacriticele, nici macar amaratul ala de apostrof nu-l gasesc. Ar trebui sa ma duc la calculatorul mare, ca e reparat de ieri, dar e asa bine in pat...

Îmi doresc... 
Eu la inceputul fiecarui an imi doresc sa se intample niste schimbari. Adica vietile noastre se scurg de ani de zile cam dupa acelasi tipar, anul asta vreau ceva nou! O activitate noua, o locuinta noua, ceva, dar ceva mare si bun...

Sunt recunoscătoare... 
ca s-au inventat magazinele nonstop, mai ales farmaciile nonstop.

Din bucătărie... 
Subiectul asta e cam plictisitor... Bine, la pranz am mancat ciorba de legume (noi ii zicem de dude, dar e doar asa, la misto) si iepure la cuptor cu garnitura de orez si legume

Ce mai meșteresc... 
In afara cadourilor de Craciun nu am apucat sa mai mesteresc nimic dar ma simt foarte motivata sa ma pun serios pe treaba. Poate-mi redeschid si magazinul de pe net, cine stie? (Ca doar am o pusculita de umplut, nu? :))



 O parte din cadourile ce au plecat spre niste copilasi...


Ascult... 
Muzica din anii 80 la televizor. O intamplare, n-am ales intentionat.

Mi-am propus să ... Fac mai multa miscare. Asa zic eu de multa vreme dar ar fi cazul sa iau hainele de pe bicicleta aia, ca nu am cumparat-o pe post de cuier. 

Citesc...
m-ati prins, nu citesc nimic.

Sper... 
Sa invat sa confectionez lucruri noi si frumoase si sa reiau si vechile pasiuni. Spre exemplu mi-e dor sa mai fac margele. Mi-amintesc ca le faceam cu mare drag, dura mult pana terminam un sirag dar tare-mi mai placea sa le vad una langa alta insirate pe snurul de piele sau pe panglica. Chiar si Maria mi-a zis ca ei ii place tare mult cand ma gaseste la masa modeland lutul sau pictand margelele.

Abia aștept... 
Sa ne intalnim cu prietenii la un pahar de vorba. 

Am învățat că... 
Ajutandu-mi copiii la lectii ma ajut pe tine insami. Am si un exemplu concret. De curand am avut nevoie sa aflu rapid cat face 1+2+3+...52 Pai daca nu faceam mate cu Maria si apoi cu Ioana imi mai aduceam eu aminte de suma lui Gauss (ca asta e chestia aia de mai sus) si de rezolvarea ei? Nu cred. Daca ati uitat, raspunsul este: 52x53/2.
Nu mai zic ca si neuronul, ala singuru' de mi-a ramas, pus la munca, are numai de castigat :)

Ieri...
Leneveala cat cuprinde. Doar am aruncat un iepure la cuptor, alte treburi n-am facut. Las' ca recuperez maine, ca e gata vacanta...

Azi...
Am plecat cu jumatatea mea la cumparaturi si am reusit sa-l enervez. Mi-am uitat telefonul acasa si bineinteles ca nu am umblat prin aceleasi magazine, ca el n-are rabdare prin alea de gagici, eu ma plictisesc de moarte sa ma uit la televizoare si telefoane si, evident, ne-am ratacit si ne-am cautat multa vreme, ca dumnealui nu a mai avut rabdare sa astepte unde i-am zis eu ca o sa apar la un moment dat, si a plecat dupa mine. Greseala! Dar lasa ca l-am imbunat, dupa ce ne-am regasit l-am ajutat sa-si aleaga o geanta pentru laptop, deci a iesit relativ vesel din supermarket.

Intre timp am fost si in vizita la prieteni, jurnalul a asteptat cumintel, s-a facut noapte, sper sa termin si eu fila asta pana la miezul noptii, Doamne-ajuta! 

Maine... 
Reluam activitatile cotidiene. Adevarul e ca si vacanta, daca e prea lunga si nu ai cu ce s-o mai umpli, devine plictisitoare de la un moment dat in colo.

M-am gândit să împărtășesc... 
Ceva facut de mama mea. Imi pare rau insa ca poza nu reda fidel culorile.Eu bucatelele astea le pastrez prin sertare, impreuna cu multe alte lucruri frumoase care au iesit din mainile mamei, zestrea mea! Ma gandesc ca poate intr-o zi voi avea cum sa le scot si sa le pun in valoare, momentan nu le gasesc locul :(



Gata prima fila a primei saptamani din mirobolantul 2015.
Eu atata va urez, sa va inceapa un an cum n-ati mai avut atat de bun! :)

2 comentarii:

  1. ce atmosfera calda si asezata e acasa la tine (nu ca la mine ar fi prea multa agitatie) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, suntem așezați, poate prea așezați... ☺

    RăspundețiȘtergere