14 ianuarie 2015

Miercurea fara cuvinte - Lada de zestre

Facute de mama...





13 comentarii:

  1. Super,super frumoase covoraşele, aşa am avut si eu doua cum e cel din prima foto, le-am purtat pina s-au rupt de curgeau atele din ele...mai am unul aproximativ la fel cu cel din ultima fotografie, e nou nouţ adica nepurtat dar el are mai mult de 40 de ani de cind a fost lucrat de sora mamei mele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă lada ta de zestre. Îmi aduce aminte de bunici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe, mama ta este o artista! Mi-au placut dintotdeauna tesaturile sau covorasele de pus pe perete, inlocuiesc cu succes orice tablou. Asta daca nu cumva mama ta lucreaza si la dimensiuni mari, de covor in toata regula... Mi se pare fascinanta indeletnicirea, as fi vrut sa invat acest mestesug dar pe la noi, la tara, nu aveam nici o femeie care sa lucreze pe razboi. Inca imi doresc acest lucru, cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  4. am mai spus si repet: mamica ta a avut mâni de aur!
    Dumnezeu s-o odihnească în Împărăţia Sa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o zestre minunata ! Mama ta a fost o artista (cred ca am mai spus asta )!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună seara !
    Astăzi am avut o zi foarte aglomerată şi n-am putut veni mai repede în viziză de lucru.Să ai parte de o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt atat de frumoase, atat de proaspete incat ai zice ca au fost lucrate ieri...
    e un fel de a o avea pe mama ta mereu langa tine...

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase! Eu stiu ca se folosea furculita la lucrul lor.

    RăspundețiȘtergere