29 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple


In sfârșit,  mi-am luat inima în dinți și m-am apucat și eu de jurnălit. Ideea a plecat de la Corcodușa. 

Pentru azi... 
29 noiembrie, sâmbătă,  ora 15.30

Afara...
cenușiu, nu ninge, nu ploua, nu știu dacă e frig fiindcă n-am scos nasul.

În casă...
E cald și bine,  e liniște.

Mă  gândesc/mă  intreb...
Ce o fi făcând Firicelul meu în excursie?
Gând la gând,  tocmai a sunat, vorbește cu tati, se aude mare veselie în jurul ei,  e ok.

Îmi doresc...
Niște blugi clasici,  nu cu talie joasa,  nu skinny,  nu evazați, drepți! Și dintr-un super material,  nu cârpă de praf! N-am eu norocul asta :(

Sunt recunoscătoare...
familiei mele nepretențiose (azi!) la mâncare, n-a fost nevoie sa gătesc nimic,  ne-am descurcat cu ce era prin frigider.

Din bucătărie...
Ciorbă de  rață,  mâncare de cartofi si tartă cu zmeura și mure, pe care am avut-o la congelator (Am pus-o acolo când am făcut multe prăjituri odată. Stiam eu ca o sa vina o zi când nu o sa am chef să gătesc nimic)

Ce mai meșteresc...
Nu prea mai meșteresc,  cusutul  a devenit destul de anevoios la lumina asta întunecată de afară :)  Fetele ma tot îndeamnă sa ma apuc de meșterit niște mini-cadouri de Crăciun,  dar eu încă mai caut idei,  altele decât anii trecuți.  Vedem...

Ascult...
Mai nimic... respirația jumătății care doarme lângă mine.

Intenționez sa...
termin postarea asta și sa trag și eu un pui de somn ca prea mi-au făcut unii pofta.

Citesc...
"Pas cu pas" Va mai spun autorul?

Sper...
să ies  din starea asta de moleseala cat mai repede.

Abia aștept...
sa  extragem biletelele de Mos Crăciun secret,  nu de alta dar Ioana e atât de entuziasmata încât este imposibil sa nu ne molipsim și noi,  ceilalți membri și familiei.

Am învățat ca...
omul este o mașinărie, ca  uneori se mai strica, se repara în totalitate sau nu.  Important este sa funcționeze,  sa meargă mai departe.

Ieri...
Zi normala. Fetele au venit fericite de la școală cu gândul ca vor sta o zi în plus acasă (de 1 decembrie)
A trebuit s-o mituiesc pe Ioana sa vina cu mine în oraș. Trebuia sa cumpăr "chestii" pentru excursia Mariei și nu voiam sa merg singura.  O punga de bezele și una de jeleuri m-a costat afacerea asta,  dar cu cine ma mai hlizeam eu pe drum dacă nu venea cu mine? :)

Azi...
Nimic despre azi. Mâncat,  băut căfea, citit,  blogarit,  deci chiar nimic.

Maine...
Sper sa pregătesc o masa mai... festiva.  După-masă poate ieșim toți patru la o plimbărica,  sa ne înghețe un pic nasul...

M-am gândit sa împărtășesc...
Fotografii cu florile din curtea casei mele,  acum câteva zile când erau și ele mai în putere...



Aici se încheie  prima fila de jurnal. 

Urarea mea este: petreceți frumos! 

10 comentarii:

  1. Ieeee! In sfarsit jurnalesti!
    Cum adica ai bagat tarta in congelator? Cruda sau facuta? Cum?
    Cum este cartea? Autorul imi place. ;)
    Bezele... Yamiii!
    Sper sa mai urmeze si alte file, cat mai multe!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, m-am apucat, prima pagina nu-i tocmai fățoasă că o făcui pe tabletă care nu ma lasă să fac prea multe "floricele".
    Tarta am băgat-o la congelator coaptă fiind. Eu tot timpul am prăjituri de casa în congelator. Spre exemplu acum mai am niște cozonac, negresa, chiar și chec (checul încă nu știu dacă se păstrează bine, ca am pus prima oara) Le pun în pungi mai groase, de obicei cate doua ca sa nu ajungă umezeala. Pe mine când m-apuca prăjituritul nu ma încurc, fac multe prăjituri, de mai multe feluri, cel mai adesea fără cremă. Și atunci, ca sa nu se usuce prin bucătărie, jumătate din ce fac pun la congelator, jumătate mâncăm. Știi ce e frumos? Dacă pun la pachețelul de la școală o brioșa congelata, pana la pauza mare devine numai buna de mâncat. Și zici ca în ziua aia e făcută, nu acum doua săptămâni, sau mai mult.
    Cartea e faina, mai adineauri am terminat-o, sunt numai lucruri de bun-simț, ma rog sa poată pune în aplicare toate ideile ce le are. Și parca mi-a făcut pofta de un city break la Sibiu :)
    Te pup Catrinelule, cu familia cu tot :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce faina e ideea cu prajiturile la congelator! Eu nu fac multe, dar daca voi face vreodata voi tine minte.

      Ștergere
  3. E super-faina! Știi cat cozonac se usca la noi în casa de Crăciun și de Paște? Ajungea la găinile lui tata. Acum le-am scos din porție :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes cu jurnalul! Ne-am potrivit cu Pas cu pas, tocmai citesc și eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc de urare! Cartea abia ce-am terminat-o.
    Seara plăcută sa aveți!
    (Sa știți ca va admir foarte tare pentru ca scrieți în franceza :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Faine sunt jurnalele astea. Eu nu "junalesc" pentru ca nu sunt organizata si risc sa nu scriu la timp. In schimb, imi plac jurnalele altora :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Spor :) imi place idea!
    http://inkandlacedesigns.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere