14 noiembrie 2014

Suport de creioane - tutorial

A venit vremea tutorialului promis. Facem ceva si util si dragut (zic eu)  si unde mai pui ca si reciclam...
Sper sa se inteleaga din fotografii ce si cum am facut, daca nu, aici sunt, raspund cu drag intrebarilor :)





Aici se vede ca interiorul cutiei este vopsit. Ca sa fie cat mai putin vizibila cutia de conserva de la origini eu vopsesc interiorul cu culori acrilice.  Bineineteles fac asta inainte de a incepe sa lipesc.

















Acesta este suportul de creioane pe care eu il numesc "tabla de sah". E destul de "serios". Pentru ceva mai vesel si mai colorat va puteti inspira din cele  de mai jos.







Zi plina de inspiratie sa aveti!








14 comentarii:

  1. Cu ce anume lipesti?
    Multumim de tutorial.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere, MNiko N. Am lipit cum pistol electric cu silicon. L-am comandat pe net împreună cu o rezerva consistenta de silicon. Cred ca se găsește și prin supermarketuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de raaspuns. Cred ca sotul are un astfel de pistol.

      Ștergere
    2. Perfect atunci! Îți mai trebuie doar un compot de ananas :), niște blugi vechi si gata suportul de creioane.

      Ștergere
  3. A iesit f frumos! :)
    http://inkandlacedesigns.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e frumușel. Se putea și mai bine dar având în vedere ca realizarea lui a avut ca scop învățarea tehnicii... rămâne la latitudinea fiecăruia sa "bibileasca" mai mult pentru a face ceva mai frumos.

      Ștergere
  4. Cata creativitate si ce frumos a iesit !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut acest tutorial super tare, dar abia azi apuc sa-ti scriu! Modelul e genial pentru ca arata ca un cosulet. Si un cosulet merge perfect cu niste flori!!!! love it !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sigur, eu i-am zis suport de creioane, dar dacă-ți lași imaginația sa zburde poți face o groaza de lucruri. Spre exemplu, eu am folosit aceeași tehnica pentru a "îmbraca" și capacul cutiei de conserva, i-ampus în vârf un ciucuri grasa și simpatic și uite asa am obținut o bomboniera. As fi pus aici și poza bomboniera dar am factura cu blitz și nu-s chiar mandra de ea.
    Deci... spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere