01 decembrie 2014

Zi excepțional de obișnuită

Ce facem noi de ziua națională a României? Păăi... fusese așa  o propunere din partea jumătății mari sa ne suim în mașină și sa să dăm o fugă pân' la București,  sa vedem și noi o parada ca lumea, dar nuș' de ce a murit în fașă proiectul asta.  Cert e că acum stam în casă,  la căldurică,  cu un ceai cald,  o ciocolată calda și o mașină de călcat,  tot caldă,  și ne vedem în tihnă de treburile noastre.
Pentru mine chiar este o sărbătoare,  chiar dacă nu cântă muzica (Ioana a stins radioul ca să  poată  face teme),  chiar dacă atunci când încerc să-i șoptesc jumătății  câte ceva se aude un "șhhh,  eu fac teme aici",  faptul ca suntem toți acasă și ne petrecem timpul împreună pentru mine e mare lucru. 


Eu va doresc tuturor sa va petreceți ziua de sărbătoare exact asa cum va doriți!
Hai la multi ani! 

15 comentarii:

  1. La multi ani !!!!
    E frig acum la Bucuresti, iar un ceai cald e perfect! Care e preferatul tau?
    Ma intreb cat de frig era la Alba in 1918..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nou, ceaiul meu preferat e... CIOCOLATA CALDA! Si nu glumesc, am descoperit o ciocolata calda la Mega, doamne, as bea cu găleata. N-am putut niciodată sa beau ciocolata la pliculeț, cafea din aia doi in unu, sau chestii asemănătoare, de fiecare data când încercam ma durea stomacul, dar am cumpărat sa le fac plăcerea copiilor și ce să Vezi? Nu numai ca nu m-a durut stomacul, dar mi-a și plăcut la nebunie. Se cheamă Mokate-Choco doream. Ieri mi-am scos jumătatea la plimbare special ca sa trecem pe la Meg Imagini, ca terminasem rezerva de ciocolata calda. E grav, nu?

      Ștergere
  2. No,hai ca dam si noi mana cu voi!
    La multi ani,prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vremea ne obligă: stai calm! La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ella, draga mea, nu mai ești răcită, da? Uite, azi poți sa te tratezi cu un vin fiert ☺

      Ștergere
  5. La multi ani! Hai sa dam mana cu mana cei cu inima romana! A fost tare frig si a nins la parada-n Bucuresti, dar am rezistat eroic. O zi frumoasa s-aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am ajuns și noi niciodată la parada din București, deși în fiecare an zicem ca ar fi frumos. Poate la anul...

      Ștergere
  6. Mai bine acasa la caldurica :) La multi ani!
    http://inkandlacedesigns.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere
  7. Clipele ecestea sunt frumoase si pretioase. Ce frumosi sunt acolo impreuna fiecare vazandu-si de treaba lui!
    Noi am vazut parada de la Bucuresti la televizor (avem acuma tvr :D ), iar Andrei a fost teribil de incantat iti dai seama.
    Va pup!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut și eu ceva din parada de la București, dar foarte puțin, mai mult pe fb :)
      Pupicei !

      Ștergere