26 noiembrie 2014

Miercurea fără cuvinte

Unde cauți tu... unde cauți tu vara? 




12 comentarii:

  1. wow, superb, felicitari si zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. o aterizare gresita a parasutei? :)) GPS defect? ;) Superba fotografia ta, ce frumos se observa bobitele de bruma pe puful papadiei!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca s-a certat cu vocea de la GPS, altfel nu-mi explic... :)

      Ștergere
  3. Ce inrourata este! :)
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este mai degrabă plouată. Cu atât mai mult ma mira rezistenta ei... Zi faina și ție!

      Ștergere
  4. Ce delicată e! Să ai o zi frumoasă! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delicata dar rezistenta. Bine ați venit, Cuvintelor Potrivite! :)

      Ștergere
  5. Am probleme cu comentariile, nu stiu de ce nu apar!
    Cum de a ramas ciufulitul nescuturat de vant, sa-l prinda vremea rea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au mai fost comentarii în afara ăstuia? Eu nu am văzut niciunul.
      Nici eu nu-mi explic cum a rezistat ciufulitul, și plouat și bătut de vânt... O fi el cel mai "capos", o fi curios sa vadă cum arata un om de zăpadă.

      Ștergere
  6. Da, dar nu i-a zburat inca palaria dragalasei papadii!

    RăspundețiȘtergere