03 noiembrie 2014

Misiune indeplinita

Săptămâna trecută a fost una destul de agitata,  cu multe treburi pe capul meu,  dar s-a încheiat cu bine,  cu chef și distracție.  S-a căsătorit nepoata mea preferata (singura pe care o am :)) și bineînțeles ca ne-am deplasat cu mic cu mare la București unde s-a desfășurat importantul eveniment. 


Ar fi multe de povestit,  dar eu încă lenevesc în pat,  scriu pe tableta, încă nu m-am odihnit destul. Mda,  asa e de la o vârstă încolo,  nu mai ții la tăvăleala, nu mai poți sa pierzi nopți și după aia sa fii fresh :) 
Mi-a plăcut nunta asta din mai multe motive. Primul e ca a fost a nepoatei preferate,  al doilea ca am întâlnit rude  și cunoștințe pe care nu le-am mai văzut de mult și mi-a făcut placere sa le întâlnesc si trei,  mi-a plăcut mult atmosfera de la nunta,  am văzut multi oameni faini, tineri și frumoși, prietenii mirilor,  se vedea ca au fost la multe petreceri împreună,  au creat o atmosfera foarte plăcută. 

Ce sa mai zic,  eu m-am topit toată când mi-am văzut fetele pe ringul de dans,  iar cand tati a dansat cu Maria mi-am făcut ochii roata sa vad dacă-i mai admira cineva.  Firicelul meu,  prima oara cu pantofiori cu toc,  mai are puțin și-l egalează pe tati la înălțime,  deci ce sa  mai... sa dau pe-afara de mândrie,  nu alta. 

Și am mai avut un motiv de mândrie personala,  cadoul pe care l-am făcut în secret pentru domnișoara mireasa☺,  fără masuri și probe a ieșit perfect,  i s-a potrivit la fix.  Și după reacția ei am dedus și ca i-a  și plăcut foarte mult,  deci pot sa declar "misiune îndeplinită!" 



16 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun! Casa de piatra, fericire, sanatate, bucurii, iubire fara sfarsit! La multi ani!
    Frumoasa ia! felicitari Ina draga!
    In alta ordine de idei.. nu a sosit inca pachetul cu carti?! Wow... ce greu merge Posta Romana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim de Urări! Draga Carmen, îmi cer scuze, cartea am primit-o de săptămâna trecută dar am fost extrem de ocupata și am tot amânat sa te anunț. Voiam să gasesc puțin țimp sa fac poze și sa postez. Am și o veste buna, mai am câteva pagini și o termin de citit. (AM Am avut-o cu mine la nunta, am citit în mașină :)) Deci în curând va pleca și de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Casă de piatră nepoatei! Frumoasă ia, foarte frumoasă! Sînt și eu în căutarea uneia cum ai aici ”ie Irina”, pentru un cadou, ce spui?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim. Ma bucur ca va plac iile mele, din păcate nu va pot ajuta. Lucrez foarte mult la o ie, dioptriile mi-au crescut de când cos, fetele mele mai vor cel puțin cate doua ii, eu la fel ( prietenele nici nu le mai pun la socoteala) si atunci mă "pastrez" doar pentru noi. Poate găsiți totuși pe altcineva care sa va ajute cu cadoul.

      Ștergere
  4. Oare cum te-ai gandit tu ca ar fi putut sa nu-i placa ia?? E superba!
    Sa-ti traiasca nepoata si sa fie fericita alaturi de sot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa recunosc ca eram 90% sigura ca o să-i placa, o cunosc destul de bine pe nepoata mea preferata, totuși nu puteam sa bag mana în foc...
    Chiar acum mi-a scris ca ia mea e în drum spre Columna lui Traian, frumos, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Casa de piatra, sanatate si fericire mirilor! Ia nepoatei tale preferate, este unica, ca si nepoata :)! Felicitari pentru realizare si pentru frumoasa ta familie! Odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc Silvioara, nepoții mei chiar merita sa fie fericiți, sunt niște tineri frumoși din toate punctele de vedere,.Asa i-am "citit"" și pe prietenii lor și e reconfortant sa vezi atâția tineri normali, îți dă sperante... Cat despre odihna... asta a fost cuvântul de ordine azi, sa vedem dacă pot sa "păcălesc " lumea cu niște răcituri la masa de seara, ca altceva nu am făcut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa tot fii nepoate preferata a Irinei! :D Casa de piatra!
    Imi pot imagina ce de emotii te-au napadit cand ti-ai vazut domnisoara dansand. :)
    Te pup! Va pup! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, da, când nu eram și eu pe ringul de dans nu puteam să-mi iau ochii de la fetele mele, deh, mama cloaca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne si tableta asta, mama closca am vrut sa zic, nu cloaca.

      Ștergere
  10. Casa de piatra! Sa fie fericiti pana la adanci batraneti - viata sa fie o poveste frumoasa pentru ei !
    Cred ca nepoata ta a fost incantata de cadoul surpriza-ia este deosebita !

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, da, a fost incantata de cadou.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu asa minunatie de cadou, normal ca este misiune indeplinita! Felicitari pentru realizarea cadoului si felicitari nepoatei pentru casatorie!
    Ah, normal ca e nepoata preferata :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina! Nepoata mea e o speciala si nu pentru ca e unica, asa e ea...:)
      Zi faina sa ai!

      Ștergere