18 noiembrie 2014

De treaba și de treaba

Am ieșit din starea de pesimism și dacă nu mi-as pune singura frână,  as fi acuma la extrema cealaltă.  Dar nu-mi dau voie,  îmi tot zic,  stai ființă, așteaptă sa vezi ce urmeaza...
Nu ma pricep la politica, nu știu cine din ce partid e,  nici măcar președintele nu știu din ce partid se trage,  nu m-a interesat, poate nu e bine, dar ajunsesem sa fiu scârbita pana la saturație de disputele arogante si pline de minciuni evidente, astfel încât nici măcar nu m-am mai uitat la televizor.
Și totuși... de doua zile stau pe net și citesc tot ce-mi pica-n mana despre noul ales,  vreau sa aflu mai multe despre cel care ne va reprezenta în lume de acum încolo.  Am văzut și interviuri luate acum niște ani, și mai recente, și din campanie,  am auzit și întrebări mai puțin comode la care stăteam cu sufletul la gura, gata,  te-a încuiat! Și totuși răspunsurile au venit sincere,  de bun simt,  de câteva ori chiar m-au făcut sa zic "woow".  Spre exemplu când a fost întrebat, înainte de alegeri, ce părere are despre colegii care au migrat din partid pe ultima suta de metri. Asta m-a uimit cel mai tare.  A putut sa înțeleagă ca unii au migrat de teama ca nu vor mai primi fonduri după alegeri, sau ceva de genul asta, și parca l-am văzut îngăduitor asa cu slăbiciunea omeneasca, dar pe de alta parte a și înțeles ca aceia, dacă au plecat,  înseamnă că erau "veriga slaba" și,  se știe, înaintea unui "razboi", (aici și-a cerut oarecum scuze ca face comparație intre alegerile prezidențiale și război) e bine sa scapi de veriga slaba pentru ca în loc sa ajute, mai mult încurcă. Aici am zis,  wow,  la asta nu m-aș fi gândit! (Nu ca ma gândesc eu la toate :) )
Ce sa mai zic... asa ca o concluzie,  după doua zile de săpături,  n-am găsit ceva să-mi displace.  Sunt încrezătoare, cel puțin avem un om de treaba în fruntea tarii. Acum de treaba poate fi cu doua sensuri, sper ca președintele nostru sa fie de treaba în ambele sensuri. 

22 de comentarii:

  1. Pe mine m-a cucerit prin faptul ca a incercat sa gaseasca alternativă la eutanasierea cainilor fara stapan din Sibiu. In clipa aia am zis "ăsta e!".
    Stii cum e, Ina, fiecare cu ce-l doare! :))
    Imi place si noua "prima doamna".

    RăspundețiȘtergere
  2. nu c-as vrea eu sa ma pun contra optimismului tau, nici c-as vrea sa ti-l diminuez vreun pic, nu. daca vrei, te ajut sa nu cazi in extrema cealalta: omul o fi el ok, dar nu e singur, nu-i de capul lui. asta-i veriga lui slaba, sau asta ar putea fi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi putreziciune în spate, dar dacă era și în față?

      Ștergere
  3. tin pumnii si doresc sa se întâmple tot ce se poate mai bine pentru România! eu sunt optimista :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, știi cum se zice, speranța moare ultima, la mine cam murise. Acum constat ca era doar în coma si da semne de trezire. Sper și eu, ca toată lumea, sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. SI eu am mari sperante e bine macar pentru ce va urma...
    Omul sfinteste locul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai bine mai tarziu, Ina draga :) Si eu am apreciat ideile lui, dar mai ales faptul ca e primul pe care-l aud ca sustine ca trebuie sa reformam educatia ca sa o ducem economic mai bine in viitor si ca sa progresam. Oricum, dupa mine, mai bun decat orice altceva am ales pana acum. Poate ca inca mai are nevoie de alte lucruri ca sa fie un bun presedinte, dar sigur le va descoperi pe parcurs si va face tot posibilul sa fie cel mai bun, pentru ca nemtii tin foarte mult la reputatie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, și eu zic ca e ce trebuie, parca n-am mai fost de mult asa de încrezătoare. Doamne-ajută!

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate, eu ma uit si cine este in spatele lui. Blaga,MRU si toti ceilalti nu imi zic lucruri bune. Johanis va trebui sa recompeseze intr-un fel sustinerea de care a avut parte, deci eu astept sa vad rezultatele peste trei luni ! El personal , deocamdata, imi pare super -ok. Vorbim peste cel putin 3 luni, dupa cum am spus ! Sa speram ca sunt eu prea pesimista ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Of, am scris un mesaj și tableta asta, care are autocorect, l-a schimbat cum a vrut ea, de aia l-am șters. Ziceam sa așteptăm cumințele sa vedem rezultate :)

      Ștergere
  9. Ina draga, nu am vrut sa te supar, scuza-ma daca am fost prea pesimista ! Nu ma supar daca nu publici comentariile mele( sa nu supar si pe altii) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai de ce sa te scuzi, e normal sa gândești asa.. Sa așteptăm să vedem ce ne rezerva viitorul. Eu sunt încrezătoare, de fapt am mare nevoie sa fiu încrezătoare, asta e adevărul.

      Ștergere
  10. Si eu ca tine. Am uitat de multa vreme de televizor si de politica, iar acum caut mereu pe net, stau cu ochii pe stiri. Eu sunt vesela, dar am asa un ghimpe in suflet... Cum au zis doamnele mai sus... Nu e singur. Eu ma rog sa aiba intelepciunea sa aleaga oameni buni in jur si sa reuseasca sa procedeze cu intreaga tara cum a procedat cu Sibiul. Daca initial pendulam, in momentul in care am vazut votul sibienilor m-am convins. Mie mi-a placut din prima, dar teama mi-e de ce este in jurul lui.
    Banuiesc ca emisiunea Profesionistii ai vazut-o. Mie mi-a placut si documentarul Digi: 2 pentru Romania.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, am văzut Profesioniștii și multe altele. Documentarul Digi acuma l-am văzut, nu a schimbat nimic, de fapt a schimbat, ca văzui șapte ceva și despre celalalt și parca nu mi-a plăcut nimic acolo.
    Te pup, Catrinelule! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Of, văzui câte ceva, nu șapte ceva...

    RăspundețiȘtergere
  13. Am urmarit ptr prima data de la revolutie o campanie electorala. Mi a placut f mult de el si de cum abordeaza subiectul de tara si modul in care gandeste. Sotia lui mi se pare f simpatica - om de rand cu care poti vorbi. Sper sa fie totul bine in tara. :) Ar fi chiar si timpul! :)
    http://inkandlacedesigns.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere
  14. Și eu la fel, și eu la fel! Ii spuneam și soțului aseară, nu am găsit ceva care să-mi displaca la oamenii ăștia doi. Credeam ca nici nu mai exista asa ceva, la nivelul asta vreau sa zic, sunt din ce în ce mai încrezătoare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt increzatoare ca este de treaba in ambele sensuri...ce bine suna!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, cred ca e de bine, sunt și eu din ce în ce mai încrezătoare.
    Chiar azi s-a arătat și Maria mea foarte uimita: "mami, e prima oara când te vad asa interesata de noul președinte, pana acum nu prea-ti pasa." Devenisem indiferenta pentru că-mi pierdusem speranța că se mai poate schimba ceva. Dar acum pare a fi... altceva, și vreau sa fiu pe faza.

    RăspundețiȘtergere