09 noiembrie 2014

Sa-mi aduceti bomboane :)

Ieri dimineata, un pic ingrijorata fiindca-mi picase curentul si nu apucasem sa calc camasa jumatatii si chiar si costumul meu cerea imperios ceva neteziri inainte de a pleca la un botez, ma intersectez prin casa cu copilu' micu'. Dupa ce terminam ritualul imbratisarilor care ne ajuta sa supravietuim, dupa aia sa nu ne imbolnavim pentru ca in final sa evoluam, copil pufos zice:

- Mami, fii atenta... sunt mai inalta decat tine!

- Nu prea cred.

- Hai sa ne masuram!

- Hai!

Pus carte pe cap, trasat semn pe perete cu creionul, masurat. Patru centimetri in minus. Pentru mineeee!!!
Deci este oficial, de-acum EU sunt "aia mica" a familiei. Cand veniti pe la mine sa-mi aduceti bomboane si jucarii.

Si fiindca veni vorba de bomboane, am ramas datoare cu o poza a colierului pe care l-am facut special, cu mult drag (ca de obicei adica :)), pentru copilu' mare. Va intrebati unde sunt bomboanele? Cum unde? Firicelul meu arata ca o bombonica cu rochita ei grena si cu colierul acesta la gat. 


22 de comentarii:

  1. Colierul e minunat si cred ca-i vine tare bine langa minunea ta de Firicel!!!
    Chiar zilele trecute ma gandeam ca,atunci cand i sa-mi permita timpul ,o sa-mi fac si eu unul...bine,nu chiar atat de frumos.:))
    Cat despre bomboane...si eu vreau ca tot micuta familiei am ramas,desi am 1,72.:))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Facem un club al mamelor "alea mici", hihihi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum tocmai am primit "ciucalata" de la "cel mic" al meu.:))

      Deja suntem..."doua membre".:))

      Ștergere
    2. Ah, deci ați și inversat rolurile. Nu le mai cumperi tu dulciuri, ți-aduc ei ție, frumos!

      Ștergere
  3. Sper colier :)
    http://inkandlacedesigns.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E simpatic, nu? E primul, ma gândesc ca ar trebui sa_mi fac și mie unul.

      Ștergere
  4. Colierul este superb. Nu te cred si vreau dovezile: una cu faptul ca ai ramas cea mica si una cu acest superb colier la gatul domnisoarei. Nu de alta, dar mi-e dor de voi si asa va dau motive sa va pozati si sa va aratati pe blog. ;) Va imbratisez si eu! Se pun si acestea virtuale?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc, Catrinelule! Cu pozatul e mai greu, nu prea mai stau modelele la pozat, "nu mai face tu poze cu mine și după aia sa le pui peste tot". Deci blogul este "peste tot". Când ești cel mai mic tre' sa respecți doleanțele celor mari, nu?
    Se pun, se pun și îmbrățișările virtuale, cum sa nu... Sunt la fel de valoroase ca și cele reale. Ai și tu de la noi vreo 4 :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super colier! Cred ca merge perfect si de Craciun sau Anul Nou! :) Mi-ai dat idei Ina!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am vazut colierul la gatul nepoatei mele si am vazut si rochia. Foarte frumos tot ansamblul. De fapt sunt asa de mandra de cele doua nepoate/finute ale mele. Le-am vazut dansind pe amandoua si nu-mi venea sa cred cat de mari s-au facut, cat de repede a trecut timpul de cand erau mititele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut??? Eu sunt într-o continua uimire, ieri le duceam în brate/cârcă și azi ma uit în sus către ele (cel puțin la Ma) Chiar acum vreo juma de ora îmi spunea Ioana ca e cea mai înaltă din clasa în condițiile în care este cu un an mai mica decât majoritatea (e data la 6 ani). I-am zis: pentru asta tre să-i mulțumești lui taică-tu, ca dacă el era mai mititel, acum erai și tu cat mine sau mai mica. Adică și mie să-mi mulțumești, ca eu l-am ales și l-am ales special pentru ca era înalt :)

      Ștergere
  8. Mica la stat, mare la sfat :)))
    Superb colierul! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana mai era nu ma consideram chiar mica la stat, rezonabila acolo... nu mai Acuma nu știu ce sa mai zic :)

      Ștergere
    2. Aaaa, ce frumos colier, norocoasa Firicel a ta cu asa mamica talentata !

      Ștergere
    3. De fapt suntem chit, și eu sunt norocoasa cu un asa Firicel :)

      Ștergere
  9. Pe mine încă nu m-a depăşit, dar aşteptă cu multă nerăbdare, nu scapă nicio ocazie de măsurat. Deci la mine, puţin mai târziu cu bomboanele. Şi eu vroiam să văd ceva poze, măcar cu firicelul, dacă nu cumva cu toată familia. Superb a ieşit colierul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci în curând o sa intri și tu în clubul mămicilor "alea mici"? E bine, asta e treaba copiilor, să-i depășească pe părinți, nu?
    Ma bucur că-ți place colierul, cu pozele e mai greu acum...

    RăspundețiȘtergere
  11. Astept si eu cu emotie ziua cand fetele vor fi mai mari ca mine. Stiu ca e in firescul lucrurilor, dar fluturii in stomac sunt si ei eterni :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Copii sunt o sursa sigura de fluturi în stomac :)

    RăspundețiȘtergere