27 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi... 
vineri,  26 decembrie,   ora 22.22

Afara...
Acum ninge cu fulgi mari. Cu vreo ora în urmă nu era prea clar dacă ninge sau dacă ploua,  era cam asa... 



În casă...
Sunt într-o alta casă,  unde e plăcut. 

Mă  gandesc...
Știu ca e prea devreme,  dar mă întreb dacă la vară să mai mergem în concediu la mare sau mai bine să facem o munțomăneală așa cum scrie la carte,  cu multe trasee,  cu gașcă mare,  că asa e mai vesel... De-om fi sănătoși  (și la pungă grosi) poate le-om face pe amândouă ☺.

Îmi doresc...
Să-mi încarc cât mai bine "bateriile". 

Sunt recunoscătoare...
Că am reușit să-mi îndeplinesc dorința de a vedea faimoasa Piață de Crăciun  a Domnului Președinte. (Stiu că nu dumnealui personal a ornat-o cu mii de luminițe,  dar mie asa îmi place să-i zic :)) 

Din bucătărie...
Hiii,  azi n-am gătit nimic,  n-am așezat nicio masă,  n-am făcut nici măcar un sandviș,  am fost la restaurant... 

Ce mai meșteresc...
În ultima vreme m-am ocupat de cadourile Moșului,  acum gata, pauză! 

Ascult..
Foșnetul filelor de carte.  Maria citește lângă mine cartea primită  de la Moș Crăciun. 

Intenționez să ...
Mi-am propus ca zilele astea să nu mai fac nici un plan,  să iau toate asa cum vin și în general să nu mă mai îngrijorez pentru lucrurile care ar fi posibil sa se întâmple, până nu se întâmplă. 

Citesc...
O carte polițistă pe care mi-a adus-o Moș Crăciun secret. 

Sper...
Să nu rămân niciodată singură pe lume. 

Abia aștept...
Sincer,  în momentul asta, nu aștept cu nerăbdare nimic. 

Am învățat că...
Oricât de multe ai învățat în viata ta,  în unele privințe copiii îți dau clasă  orice ai face. 

Ieri...
Ce mai zi! Desfăcut cadourile de sub brad, primit musafiri,  desfăcut alte cadouri,  mâncat,  băut,  cu moderație,  făcut bagaje. 

Azi...
Altă super-zi,  am ajuns la Sibiu,  iar pe seară am admirat piața superb luminata,  am mâncat turtă dulce, am băut ciocolată  caldă, vin fiert,  mere-n zahar ars,  și l-am felicitat pe Domnul Președinte... Daaa, am trecut pe lângă dumnealui și i-am zis: Buna seara, Domnule Președinte! Ați făcut treaba buna! La care copilu' mic izbucnește în ras,  și se întoarce către mine: "mami, știi că ai vorbit cu un afiș,  da?" 
Ce știu copiii ăștia? 



Maine...
Tati are în plan o excursie,  vedem de s-o putea pune în aplicare. Mă uit pe geam și zăpada crește,  crește... 

M-am gândit sa împărtășesc...
Bineînțeles,  poze cu luminosul Sibiu... 





Noapte frumoasă să  aveți  și  ziua de mâine să vă fie inzapezita și nu prea ! ☺

6 comentarii:

  1. Superb Sibiul, este o destinatie de vis in aceste zile! La noi a incercat sa ploua/ninga cum zici tu, a iesit un mare fas si nu s-a asternut nimic. Azi e ger, poate ninge! Distractie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca e frumos! Azi am luat orașul la picior, cat am putut și noi în câteva ore. Am făcut și poze dar pentru ca a fost cam înnorat nu chiar nemaipomenite. Dar plimbarea a fost grozava, și cafeau și ceaiul și mâncarea... Pana acum am dat numai note de 9 și 10 ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb Sibiul in haine de sarbatoare !
    Vacanta placuta in continuare ca doar avem zapada !!!! :)
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, e deosebit Sibiul, ma bucur ca am reușit să-l vad frumos luminat.
    Vacanta plăcută și ție!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum, pentru ca ultimele ore ale anului 2014 sunt gata să treacă prin clepsidra timpului si anul 2015 este aproape să-şi deschidă primele file albe, necunoscute, trimit urari de sănătate, bucurii şi mult noroc! LA MULTI ANI, Ina draga!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc frumos! Un an nou grozav sa ai și tu, draga mea! !

    RăspundețiȘtergere