05 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Pentru azi... vineri, 5 decembrie, ora 14.30

Afara... e cam asa... 



Hiiii, ați văzut Mos Crăciunul Invizibil de pe casa vecină?  Cred că face o ultimă inspecție,  deci aveți grijă,  purtați-vă frumos 🌼


În casă... E bine,  liniște,  aștept copilu' mic sa vina sa se culcuseasca lângă mine.  Poate bem și-o ciocolata calda... 

Mă  gândesc la... cadourile de Crăciun.  Am liste (în cap),  am făcut și unele cumpărături și urmează să și meștere  câte  ceva, nu mult,  mai mult simbolic. E adevărat că în alți ani pe vremea asta eram aproape gata cu cadourile,  dar nu intru în panică,  sunt sigură că o să mă descurc și anul acesta ☺

Îmi doresc... o casuta albă, cu ferestre roșii, cu livadă, la țară 🎑 

Sunt recunoscătoare... prietenilor și rudelor care și-au făcut griji pentru mine fiindcă nu am fost de găsit la telefon și s-au agitat,  și m-au găsit pe alte căi și le mulțumesc că s-au gândit la mine.  Promit discuții luuungi după ce schimb telefon decedat 📱🔨cu unul plin de viata📱🎷

Din bucătărie... Ciorbă de fasole,  omletă,   budincă de spaghete cu mere (știu,  sună ciudat dar e foarte bună)

Ce mai meșteresc... Azi am cusut puțin. Vremea asta nu ma lasa sa cos prea mult,  pânza e colorata,  lumina e slabă,  vederea e proastă (ma scuzati),  condițiile ideale pentru a pune lucrul în cutie. 
Meșteresc însă ceva pentru darurile de Crăciun,  dar... secret

Ascult... Pana mai adineauri am ascultat radioul,  dar erau niște comentatori sportivi care vorbeau unul peste celalalt, ma cam deranjau,  asa ca i-am trimis la culcare. 

Intenționez să ... mă pitesc pe undeva și sa împachetez cadourile ce vor poposi la noapte in/pe ghetuțe 📦 Dacă  n-am fost prevăzătoare să fac lucrul ăsta  când eram singură acasă,  ce sa fac acuma... 

Citesc... ușurel, de sezon, "Crăciunul lui Poirot" de Agatha Christie. 

Sper... ca în iarna asta să nu se îmbolnăvească nimeni din familia mea,  nici măcar de-un guturai 💊

Abia aștept... să vad mutrițele  💑 fetelor când vor desface cadourile. 

Am învățat că... ceea ce îmi place azi nu e obligatoriu să-mi fie și mâine pe plac.  Și oamenii se schimba și lucrurile se schimbă... 

Ieri... 
1. M-am dus de dimineață sa o trezesc pe Maria și ea m-a rugat sa ma bag un picuț lângă ea,  asa că am mai lenevit și eu câteva minute, bucuroasă că încă n-a venit vremea să renunțăm la mumuleli,  asa cum povestesc unele mame. 

2. Când s-a întors Ioana de la școală a deschis ușa cu un zâmbet larg pe față : "Haaaaa,  ce miroase asa bine? De la poarta miroase a mâncare nesănătoasă.  Hai sa mâncăm,  sa ne facem porcușori !!! " 

3. Jumătatea mea cea mare m-a informat că în curând voi avea telefon nou 💋

Azi... am făcut niște cumpărături cu ocazia sau în cinstea lui Mos Nicolae, nu poci pentru ca să vă spui,  dar pot sa vă spui ca mi-am găsit ciocolata aia caldă după care mă topesc eu și mi-am făcut provizii pentru vreo lună.  Bine,  asta dacă beau singură. Dacă bem toți ai casei,  și bem,  hai sa zicem vreo săptămână.  Dacă mai am și musafiri,  trei zile 🍵

Maine... Nu știu ce-o mai fi și cu mâinele ăsta. 

M-am gândit să împărtășesc... Poza unei căpșuni recunoscatoare



Zi frumoasă  și ghetuțe pline să aveți mâine!!! 



Jurnalul a plecat de aici:
http://corcodusha.blogspot.com.es/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple.html

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca devine o obisnuinta jurnalul.
    Cu fetele e mai usor sa mentii mumulelile. Baietii renunta mai repede si mai categoric la ele. Eu si acum cand merg la mama ma culcusesc un picut langa ea.
    Ioana a fost BESTIALA!
    Sa aveti sanatate si sa ti se implineasca dorinta!
    Va pup si va imbratisez pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i asa că unele fete nu renunță niciodată la mumuleli? Eu nu prea știu din experienta proprie ca am fost crescută pe principiul ala "sănătos", copiii se pupă în somn ca sa nu devină prea răsfățați :( Eu asa sper cu fetele mele, să ne îmbrățișăm până s-or mărita și după :)
    Da, Ioana e o figură... bineînțeles că mirosea de la poartă a cartofi cu costiță afumată și bineînțeles că nu-i cea mai sănătoasă mâncare, dar daca nu facem o obișnuință din asta, la naiba, de ce nu?
    Weekend frumos să aveți!

    RăspundețiȘtergere