16 decembrie 2014

Din cutia de bomboane

Tot in cutia de bomboane, acolo unde a pus mama fotografiile de familie ce n-au mai incaput prin albumele foto, am gasit si o poza de la nunta mea. O poza pe care eu nu o am. Stiti cum se intampla, tu faci niste dubluri ale unor poze care-ti par mai deosebite, le imparti alor tai, dar le arati si restul pozelor. Si atunci cineva se indragosteste subit de o poza care nu are dubluri, insista sa i-o dai, tu zici ca nu, ca alta nu mai ai, dar pana la urma te lasi induplecat, las' ca noi avem filmul, putem sa mai scoatem cate poze vrem. Si, evident, nu mai scoti nicio poza fiindca ai uitat din secunda doi de ea. Cred ca asa s-a intamplat si cu poza asta. Dar inainte sa v-o arat va arat alta poza, tot de la o nunta, mai de demult...

Parintii mei
 4 februarie 1960


Si aici... fiica parintilor mei care tocmai fusese recuperata de ginerele din dotare, dupa ce fusese furata si plimbata cu masina prin oras pe tot timpul negocierilor :)
19 iulie 1997


Mai am bombonele-fotografii, cred ca am sa le postez asa in timp, sa ramana aici, pentru fetele mele.
Hai sa craciunim frumos!


15 comentarii:

  1. aratai forte fresh, clar iti priise "furatul" :)))
    delicioasa fotografia parintilor tai, imi place aerul vintage pe care il are :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, da, eu m-am odihnit în timpul negocierilor. Mi-am scos pantofii, m-am întins pe bancheta din spate a mașinii, ca a fost furt motorizat, și am zis: fa o tura mai lunga, sa ma odihnesc și eu puțin. Și chiar am ieșit din oraș, bine, orașul asta nu e vreo metropola...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina, ce poze minunate!! Esti asa de frumoasa!
    Poza parintilor tai parca e scoasa dintr-un film vechii. Sunt asa de frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ella, pentru ca ai folosit timpul prezent îmi fac datoria să-ți amintesc ca poza nu e chiar de azi... nici măcar de ieri ☺
      Poze vechi și artistice cu ai mei mai am, probabil ca o sa mai vezi dacă mai vii pe la cinematograf :)

      Ștergere
  4. mi s-au umezit ochii de emotie! ce frumusete de miri! si parintii tai sunt frumosi, dar voi doi sunteti adorabili! sa craciunim frumos draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, și tu ma faci sa mi se umezeasca ochii dacă mai vorbești asa... Și comentariul de ieri la fel. Hai, fii fata cuminte ☺!

      Ștergere
  5. Ce funny e poza voastra! :) Si ce frumosi erau si tatale cu mamaie in poza de la nunta <3 Ce sa zic, si nepotii sunt la fel de frumosi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...acum vad cu cine semeni ! Ce haioasa este poza voastra!
    La fel am patit si eu cu pozele. Acum , dupa ce mama a plecat, am gasit poze cu mine pe care nu stiam unde le ratacisem.
    Este randul lui fi'miu acu': a venit zilele trecute si a inceput sa cotrobaiasca in cutia mea de bomboane ( eu am un sertar, de fapt). A inceput: asta o iau eu , o iau si pe asta... :) Frumusetea este ca am inceput sa depanam amintiri de demult ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am luat pozele, ca tata le păzește cu baioneta în mana (glumesc) dar unora le-am făcut poze. Și da, și noi am stat și am depanat amintiri cu pozele în fata, și la ultimul drum la tara și la penultimul, deși pozele erau tot aceleași.

      Ștergere
  7. Poze de nunta!!!!! Cele mai frumoase pozeeeeeeeeeeeee! Le iubesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase! Si ce frumosi si copilarosi erati.. Nu-mi mai aminteam faza aia...Dar nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc ca un mire vesel ca si-a recuperat mireasa este garantia sigura a unui mariaj de lunga durata. Zi ca nu-i asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nici noi nu ne aminteam de poza asta și ne-am amuzat copios când am văzut-o. I-am zis lui Corne: bai, ce fraiera am fost, eu niciodată nu m-am considerat frumoasa, da'uite ca am fost, eram frumoasa la nunta! ☺
      Cat despre mariajul de lunga durata nu am de gând sa te contrazic, chiar și pentru simplul motiv ca... ce știu eu? Nașa știe întotdeauna mai bine ☺

      Ștergere
  9. Frumoase cupluri! Se vede ca-s menite sa dainuie!

    RăspundețiȘtergere