13 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Pentru azi... sâmbătă, 13 decembrie, ora 16.59

Afara... soarele se pregătește de culcare dar e fain,  are pijamale gri-violet-roz. 

În casă... E toată  lumea acasă,  e cald,  e bine. 

Mă  gândesc la... ce o sa facem în vacanta asta de sărbători,  n-aș vrea sa ne plictisim în casă. Orașul e cam sinistru chiar în zilele de sărbătoare. Dacă ieși din casă pe la prânz zici că a căzut bomba atomică,  nici țipenie de om pe străzi și tare nu-mi place. Bine,  asta după ce se termină furia aia a cumpărăturilor de dinainte de Crăciun, când iar nu e de ieșit pentru că e prea aglomerat.  

Îmi doresc... ca... o dată... să ies cu ai mei la cumpărături și să  ne facem toate poftele și să nici nu ne intereseze ce scrie pe etichete, uite-așa! 


Ascult... mai nimic.  De fapt ceva-ceva se aude,  sunt fetele care se mihanesc în camera lor. Tare mi-e drag sa le aud râzând sau cântând,  sau vorbind ele știu ce. Deja diferența de vârstă dintre ele nu mai e asa vizibila, știam eu ca o sa vină și ziua asta ☺

Intenționez să ... ies la o plimbare,  pe jos,  până la niște prieteni,  așa pe întuneric, abia o sa vedem luminițele orașului. 

Citesc... momentan nu mai citesc,  nu am timp pentru că sunt ajutor de Mos Crăciun și am multe de meșterit (am cam tras mâța de coadă până acum și trebuie să recuperez). 

Sper... sa mă mut la un moment dat într-un loc liniștit,  cu vecini faini și climă pe gustul meu. 

Abia aștept... să sparg pusculița să văd ce "furnicuță" am mai fost și eu un an întreg...

Am învățat că...  atunci când îmi fac un plan e bine să mai am unul și de rezervă pentru că nu totdeauna socoteala de acasă se potrivește cu cea din târg. 

Ieri... Pisica vecinei mi-a mâncat jumătate de mușchiuleț de porc scos afară să-l ia vântul ( deci vântul,  nu pisica! ) 

Azi... Încă mă mai gândesc dacă sa împușc pisica (am eu un pistol de lemn) 

Maine... Altă vizită.

M-am gândit să împărtășesc... Poza cu sănioarele dulci ce mi-au invadat biroul.  Se antrenează,  or să  plece care pe unde...





Hai sa ne auzim/vedem/citim cu bine! 


Jurnalul a plecat de aici:
http://corcodusha.blogspot.com.es/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple.htm

15 comentarii:

  1. Cu pisica mi-ai adus aminte de o intamplare cand i-a mancat bunica-mii frisca de pe tort. Hm, mari parsive pisicile astea! sanioarele sunt apetisante. Adica banuiesc ca sunt de mancare. Sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sanioarele sunt de ronțăit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place ideea cu sănioarele! Foarte drăguț!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sper sa placa și copilașilor la care vor "ateriza" ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. ce placuta atmosfera am gasit aici pe blogul tau...
    citind cateva postari mi-am dat seama ca, pe langa indemnare si idei, ai un suflet cald, esti ghidusa, ii rasfeti pe cei din jur si la randul tau esti rasfatata dar, in mod evident, marea ta bucurie e sa-i bucuri pe ceilalti :)
    saniutele sunt o idee grozava, tare mi-ar placea dar sunt maxim de neindemanatica si mereu in lipsa te timp...
    si te rog eu, nu "impusca" mata, biata hotomana nu a rezistat delicioasei ispite :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pandora, ești o drăguță sa gândești asa despre mine! Cat despre săniuțe, sa știi ca sunt extrem-extrem de ușor de făcut, nu-ți trebuie cine știe ce îndemânare. Câteva deja au fost dăruite și sa știi ca efectul a fost de... woow!!!

      Ștergere
    2. in general ma pricep la oameni, cu siguranta nu m-am inselat in ceea ce te priveste :)
      ma bucur sa o regasesc pe Carmen aici, ea e draga mea draga prietena si, ca si mine "miroase" de departe oamenii cu suflet cald :)

      sa stii ca o sa incerc o sanioara macar, cu toate ca am doua maini stangi cand e vorba sa mesteresc eu ceva...trebuie sa-mi fac timp sa gasesc bastonase...o sa incerc, m-a fascinat ideea, recunosc :))

      Ștergere
    3. Aaaa, Carmen e o specială!!! Acum sigur sughite fiindcă o "bârfim".
      Cat despre sanioara, o sa vezi, nu e greu. Acadele eu am găsit la Cora și la Auchan, pentru restul dulciurilor o sa te orientezi tu în magazin, napolitane, ciocolatele... Spor la treaba!

      Ștergere
  6. Eram si-gu-ra ca nu te vei lasa si tot vei mesteri ceva pentru Craciun. Eram sigura! ♥♥♥
    Saniutele sunt grozave!
    Pisicuta sigur e cumintica, dar cine ar rezista sa simta pe la mustati asa miros si sa nu guste macr un pic? :D
    Ce dorinta faina!
    Cred ca e tare frumos cu doi copii in casa. Nu stiu ce am dar in ultimul timp ma gandesc tot mai des la asta. Andrei a zis ca daca se intampla el va pleca la Polul Nord cu Mos Craciun, iar Adi se uita la mine de parca am innebunit cand ii zic ceva de bebelusi. :D
    Va pup si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știi cum sta treaba? Când tu anunți ca nu mai meșteresti nimic, ca nu mai ai idei, ca ai obosit sa tot cauți lucruri noi și interesante pe care sa le pui în practica iti sar imediat copiii în cap: "Cum adică? Iar te-au schimbat extratereștrii? N-ai idei? Las' că-ți dam noi idei, ce, asta e problema? Doaaaamne, auzi, Crăciun fără meștereli... asta nu se poate, de noi nu scapi, sa stii" Poți sa mai zici ceva? Nu, te apuci de treaba, îți zic eu...
      Sa știi ca e minunat cu doi copii în casă, e chiar MINUNAT!
      Pupicei și de la noi!

      Ștergere
  7. adorabila pagina de jurnal.
    Ma înduioseaza atmosfera pe care o descrii cu fetele care se mihanesc ;)) imi aduc aminte cu drag de vremurile când fetele mele locuiau inca acasa... Intre ale mele este diferenta de doar un an si opt luni.
    Motanul - da! un ticalos mic!
    Cadoutele - excelente idei... daca as gasi si eu asa ceva!
    Te pup. Sa aveti parte de o vacanta minunata! sa petreceti sarbatorile în bucrie si belsug!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hm, Carmen, tu știi despre ce vorbesc eu aici, de mihaneli adică...
    Faptul ca fetele se înțeleg asa de bine, eu o iau ca pe o răsplată și o confirmare ca, noi părinții, am făcut treaba buna. Poate suna asa... lipsit de modestie, dar eu asa gandesc, ca nu am realizat ceva mai grozav decât copiii mei în toata viata asta a mea.
    Motanul! Am văzut ca ai avea nevoie de unul... Vrei sa vorbesc cu vecina sa ți-l împrumute. Sa nu te lași înduioșata de micul șoricel, de-ți va intra în casa, și e în stare, și de-si va aduce și familia, sigur o să-l privești cu alți ochi, știu ce zic.
    Ce zici ca ai vrea sa găsești (legat de sanioare)? Sanitare sub brad, sau dulciuri din care sa meșteresti tu însăți unele? Se fac extrem de simplu și dulciurile nu sunt ceva ieșite din comun, trebuie numai nițică atenție la dimensiunile lor când le cumperi ca sa corespunda unele cu altele, Atât!
    Sărbători fericite și vouă, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P. S. Să știi că tableta asta nebuna a făcut greșelile de mai sus, eu am scris "sanioare" dar ei i-a plăcut mai mult "sanitare". Nu știe nimeni să-mi scoată si mie autocorecult asta...

      Ștergere
  9. Superba ideea saniutelor! Pot sa fur ideea?
    Sa ai o saptamina cu spor, pen' ca sigur mai ai multe de facut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da, Cristina! Și sa știi ca ideea nu-mi aparține, mi-a arătat-o copilu'micu' pe net, "uite ceva simplu și dragut". Și fiindcă avea dreptate, m-am apucat de lucru după o mica repriză de shoping ☺

      Ștergere