01 iunie 2014

Week-end domestic

Nu-mi vine sa cred... am fost alungata din propria bucatarie... copilu' micu' face clatite!!! Singur(a) !!!
Bun asa, abia am si eu ragazul sa povestesc ce-am facut azi. Nimic spectaculos, fara muntomanii de data asta, dar e bine si asa, "mai rarut, ca-i mai dragut" :)

Azi am incercat sa asistam la spectacolele  din centrul orasului dedicate zilei copilului. Zic am incercat fiindca exact inainte de a ajunge acolo copilu' micu' ne-a informat ca are nevoie de un caiet de romana ca n-are pe ce sa-si faca tema. Ha? caiet, duminica, de unde? De la un supermarket. Asa ca, vrei nu vrei, bei Grigore aghiazma, p-aci ti-e drumu' pan' la supermarket. Pana am terminat noi cumparaturile, ca ne-am amintit si ca frigiderul este cam "nud", s-a dus si mama lui de spectacol, am ajuns acolo doar ca sa ne recuperam copilul. Eu am zis ca nu ma intorc acasa asa repede, hai sa facem o plimbare.

Prin centru, lume multa...




... tineri de la liceul de arta care pictau in aer liber





... mascote


... doamne si domnisoare imbracate in ii. 

A pomenit cineva cuvantul ii? Aici e de mine! N-am stat prea mult pe ganduri, ca un adevarat paparatzzi  mi-am parasit familionul si am plecat la vanatoare de ii.  Intai am cerut permisiunea unei doamne sa pozez cei doi copii care o insoteau (ca prea erau frumosi!)



Dupa aceea am filat trei ii pe care le-am urmarit (ce-am ajuuuns sa faaaac!) si pozat. Dupa ce ne-am mai fatait putin prin centru ne-am indreptat spre casa.

Dar... cand intram eu pe usa casei am asistat la disputa  dintre cele doua entitati ce sedeau bine-merci pe umerii mei. Dracusorul isi freca mainile a incantare "am poze cu ii de pus pe blog, sa vada lumea ca se poarta si in afara zilei de 24 iunie" iar ingerasul de pe celalalt umar ma intreba candid: "nu cumva trebuia sa le intrebi si pe doamnele acelea daca-ti permit sa le pozezi?", ca eu, recunosc, am profitate de aglomeratie si le-am fotografiat pe sestache. Si cum in orice desen animat (ca eu la nivelul ala am ramas), personajul pozitiv invinge intotdeauna, am scuturat puternic dintr-un umar, dracusorul a cazut si dus a fost. Deci, nu vor fi poze, trebuie sa ma credeti pe cuvant, erau trei doamne/domnisoare purtatoare de ii.

Dar ia te uita uita cum mai trece timpul, s-au gatat clatitele. (Sunt aproape gata mancate :)). Nu sunt ele cele mai aspectuoase (se pare ca Ioanei ii place diversitatea) dar va sigur ca sunt foarte, foarte gustoase.



Acestea sunt pastrate cu dedicatie pentru suriorica ce nu s-a intors de la Timisoara. Sunt tare curioasa... vor ramane tot in formatia asta pana intra Firicelul pe usa, sau o sa atenteze cineva la integritatea farfuriei? Va spun eu...

15 comentarii:

  1. Yum yum :) maine poimaine o sa te dea afara din bucatarie ca sa gateasca mancare :P
    Si ce a cautat Firicica tocmai la Timisoara??
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt frumoşi copiii şi iile lor minunate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, avusesera ceva program artistic pe care eu l-am ratat pe motiv de... caiet :)

      Ștergere
  3. Daca fata face deja clatite, tu ai cam scapat de greu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi cand am citit prima data eram un pic cam agitata si am zis sa mai vin o data ca sa te citesc tihnit si sa iti pot lasa o vorba, doua. Cu toate ca nu sunt eu fana clatitelor tot as gusta macar una facuta de manute harnicute de copil.
    Ce frumos este la voi in centru!
    Si la mine azi era cate pe-aci sa castige Dracusorul :D
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu sunt fan clatite dar trebuie sa recunosc ca eu am fost hotul care a mai furat o clatita din cele pastrate pentru Firicica :)
      Centrul nostru, da, e frumusel, dar sa nu-ti imaginezi ca e tot orasul asa.
      Asa zici, ha, si la tine pe umeri s-a dat batalie? Pe ce tema, se poate spune? :)

      Ștergere
    2. O... "doamna anonima" a lasat niste comentarii rautacioase la mine pe blog sugerand ca ma cunoaste si ca sunt o mincinoasa. Recunosc ca m-au cam apucat bazdacii. Batalia de pe umeri s-a dat daca sa raspund provocarii si sa spun cateva de dulce pe blog sau nu. Concluzia a fost ca indiferenta doare asa ca... am tacut. Eu zic ca ingerasul a castigat de acesta data. :D
      Apropo de frumusetea centrului... crezi ca in marile orase e altfel? Am inteles ca Londra e faina doar pe unde trec turistii, de exemplu.
      Ti pu pu pup! ... ca pupaza :D

      Ștergere
    3. ma duc sa verific Londra :)
      Dar pana acum, Parisul, Barcelona, Bruxelles, Valencia, Roma, Amsterdam, Bucuresti etc. - nu mai stiu ce am mai vizitat - sunt frumaose si zonele turistice dar si celelalte. Fiecare e frumoasa in felul ei, evident ca cele cu potential sunt 'cosmetizate' si promovate.
      Ca o concluzie personala, frumusetea depinde si de ochii celor care o vad.

      Ștergere
    4. Asa este, sunt total de acord!

      Ștergere
  5. Deci a invins ingerasul, inseamna ca si tu tot la nivelul de desene animat esti, da? :)
    Despre Londra nush' ce sa zic, mi-ar placea sa-mi dau cu parerea, dar dupa ce oi fi vizitat-o la pas vreo trei luni asa... Pup si eu tot familionul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare ca primul comentariu nu s-a salvat.
    Deci, pt pozele cu alte persoane, eu fac asa: decupez capul / alte caracteristici personale. Cred ca o ie e voie sa fie publicata - sunt comori ce merita 'promovate'.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite, sa stii ca si firicelul meu m-a intrebat; "dar cum ai cerut permisiunea pentru copii nu puteai sa ceri voie si doamnelor acelea sa le pozezi? Eu in locul tau le si spuneam ca am un blog si ca vreau sa postez iile lor acolo, sa vezi tu ca ar fi fost de acord, poate ar fi fost chiar incantate." Initial asa am zis si eu ca le cer permisiunea, numai ca mi-am dat seama ca nu era momentul, o doamna era in graba mare, alta era intr-un cerc in mojlocul unei discutii, etc, ei, si n-am indraznit sa le intrerup. Am zis las' ca le pozez eu asa si acasa decupez pozele, numai ca decupate aratau tare aiurea. Asta e, data viitoare... :)

    RăspundețiȘtergere