18 iunie 2014

Miercurea fara cuvinte - VERDE













11 comentarii:

  1. Felicitari pentru imagini,multa culoare, delicatete!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase imaginile, insa poienita aceea cu flori galbene mi-a placut cel mai mult!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut mult poienita aceea. Si florile erau doar imbobocite, incerc sa-mi imaginez cum ar fi fost cu toate inflorite. Numai bine si tie, Vulpita!

      Ștergere
  3. Da minunate locuri gasesti tu!
    Verdele e culoarea mea preferata!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, am un detector de locuri faine, daca vrei ti-l imprumut :)

      Ștergere
    2. Ah, verdele este si culoarea mea preferata. Am dus dorul verdelui de acasa cand am fost, acum ceva timp, intr-un concediu in Turcia. Dealuri intregi cu maslini, uscaciune, niciun firicel de iarba, am zis, eu aici n-as putea sa stau! Cand am ajuns acasa am realizat ca intr-adevar avem o tara frumoasa, si nu sunt numai vorbe goale.

      Ștergere
  4. ma bucur ca am dat de acest sait si va felicit pentru tot cea ce faceti, am urmarit paginile cum se face o ie am inceput sa fac si eu una de proba pe in topit roz ca asta aveam in casa si sunt in faza de ajur dar merge bine, tare m-as bucura daca ne-ati invata cum se face si o camasa barbateasca imi doresc foarte mult sa-i fac si lui una im plac foarte mult camasile traditionale pacat ca am descoperut asa de tarziu acest sait dar o sa va urmaresc zilnic. multumim pentru tot cea ce faceti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti sunt de folos tutorialele mele, Anonim (ca nu stiu cum altfel sa zic, te-as ruga sa lasi un nume la sfarsit de comentariu ca sa pot face si eu legatura intre doua comentarii :)). Nu ai ce sa regreti, nu m-ai gasit tarziu, tutorialele sunt destul de recente. Cat despre camasa barbateasca... n-am facut niciodata, nu pot sa dau sfaturi nimanui pe tema asta. Dar daca vreodata o sa fac vreuna o sa postez si aici. Multumesc frumos de aprecieri!

      Ștergere
  5. verde proaspat si linistitor, verde care aduce bucurie în suflet... frumoasa drumetie! imi plac mult si "ciufulitele" :))
    Tu ai pe umar o genata mare... presupun ca ati facut un picknick pe cinste ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Picnicul a fost unul... mititel, pe o buturuga in padurea umeda, ca aveam mult de mers. Eu eram cu ochii pe picioarele care-mi stateau intr-un strat mare de frunze si ierburi, nu care cumva sa achizitionez vreo capusa. Parca stii cand vine capusa... :) Si o sa te dezamagesc, in geanta mea mare era doar o geaca de ploaie, o sapca, chestii usurele. Greul, cum altfel, il ducea jumatatea mea mai mare :)

    RăspundețiȘtergere