24 iunie 2014

Problema remediata

Azi ne pregatim sa scoatem iile in oras... Dar pana atunci m-am gandit sa mai ... "sterg praful"  pe-aici pe blog. Si ce am constatat? Unele link-uri pentru tutorialele  ce le-am facut pentru confectionarea iisoarei nu vroiau si pace sa se deschida. Am remediat problema asa ca le mai postez o data aici pentru cine a vrut sa vada si nu s-a vazut.

(Si pentru ca nu mai am poze noi, va las cu o poza mai veche de ie de papusa:))


Ia de la A la Z in 18 tutoriale:




      ajur – 01


















10 comentarii:

  1. O papuşă frumoasă şi ia la fel !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toata lumea a intors privirile dupa asa frumuseti!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, nu prea am remarcat, eram ocupata sa conving copilu' micu' sa stea la pozat. Cu chiu cu vai am facut niste poze, dar cu promisiunea sa nu le mai postez... "peste tot". Si am venit cam dezamagite acasa, nu am intalnit nici macar o ie prin oras, dar poate nu am iesit la ora care trebuia...

      Ștergere
  3. cat de frumoasa papusica! e a ta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru linkuri si toate explicatiile :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu drag! :) Bine ai venit in "club"!

    RăspundețiȘtergere