05 aprilie 2018

Inflorire de trei ori

Eu am un presimț... Cred că zarzărul o să-mi înflorească de trei ori în primăvara asta. Uite așa!

Daaa, de două ori deja a înflorit. Prima oară a înflorit rămurica pe care am pus-o în sticluța cu apă de Sf. Nicolae, că așa e tradiția. Bine, tradiția era cu crenguța de măr, da' de unde să iei măr în buricul orașului? M-am adaptat, am folosit zmicele din zarzărul din spatele casei care au înflorit fain-frumos prin ianuarie, cât să mă liniștesc și eu că, iată,  vin vremuri bune. După ce s-au scuturat florile nu m-am îndurat să arunc crenguțele, mai ales ca aveau mugurași de frunze după care au apărut  și ditamai mustățile de rădăcini. Cum să arunci așa ceva, spuneți, cine mai are pomișori  la borcan?

A doua oară a înflorit zarzarul din spatele casei fix azi noapte. Ieri înmugurit, azi dimineață înflorit, alb ca o mireasă, așa mi-a bucurat dimineața...




Și a treia oară? De unde trag eu speranța că va înflori și a treia oară? Păi... o să îl rog eu frumos. Și dacă n-o să poată, și îl cred că n-o să poată că e și el un biet pomișor, o să îl ajut eu. Stând așa aproape unul de celălalt și studiindu-ne și admirându-ne reciproc sper să înflorim pentru a treia oară împreună. Într-un șirag de mărgele.

4 comentarii:

  1. Hihih :D
    Si eu am crengute puse in apa si abia astept ca visinul sa infloreasca. Deja la Aronia se vad boboceii mici :).
    Am zis ca daca se prind... le gasesc eu un locusor. Trandafirasul pe care il prinsesem nu a rezistat, macar sa imi iau cu ele (a se citi crengutele diverse din glastra) revansa.
    Margeluuuute ;D!! Minunat. Dupa Sarbatori mi-am propus sa fac cum fac si sa îmi gasesc iar ceva timp pentru mine, pentru mestereli. Am mai multe restante, dar mai mult decat atat, mi-e si foate dor ... :)

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sarbatori frumoase! si sa ne arati zarzarul... ce dor imi este de verde!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori cu bine! Si eu suspin iarna tot dupa verde...

    RăspundețiȘtergere