23 martie 2013

Telepatia exista!

Telepatia exista, am dovada!
In postarea de ieri spuneam ca mi-am consultat tot familionul atunci cand am stabilit ce nume sa-i punem masinuchii de cusut. Dupa ce am plecat de la calculator, cam la vreo juma' de ora sa zicem, in timp ce imi cautam telefonul care nu stiu pe unde mama zmeului disparuse, ca asa face el tot timpul,  ma intrebam daca nu cumva am gresit cand am spus ca m-am consultat cu intreg familionul. Am dat  filmul inapoi in incercarea de a-mi aminti daca era  si jumatatea  mea mai mare de fata cand am purtat aceaste discutii, ca au fost mai multe. Cu fetele sigur discutasem dar nu-mi aduceam aminte nici sa ma pici cu ceara daca si sotul fusese de fata. Zic, sa vezi ca daca n-a participat o sa ma taxeze. Exact cand gandeam lucrul asta gasesc telefonul, bag de seama ca am un mesaj, deschid si citesc atat: "Eu n-am fost consultat..." Cine credeti ca era?

P.S. Sa nu credeti ca s-a suparat, voia doar sa fie respectat adevarul istoric. Acum e OK, mai ales ca-mi cer scuze in scris :)

8 comentarii:

  1. hihihi...vezi cum iese adevarul la suprafata!!!
    Ce telepatie!? Cred ca este cel mai fidel si constant cititor al tau! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai fidel si cel mai rapid. Odata, la nici un minut de la postare primesc mesaj: cuvantul cutare se scrie cu s nu cu z (sau invers, ca nu mai stiu :))

      Ștergere
  2. Nici nu se poate altfel,ca doar sunteti,toti patru,UN INTREG!:)
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un intreg cu patru jumatati de dimensiuni diferite, asta e familia mea.

      Ștergere
    2. Revolutionezi fractiile cu jumatatile tale de diferite dimensiuni din acelasi intreg!:)))

      Ștergere
    3. Angi draga, la mine in ograda eu sunt si Arhimede si Pitagora si Newton si... multi altii. Deci eu stabilesc valoarea fractiilor alora. Dar sa ne intelegem, numai la mine in ograda! Ce se intampla prin alte in afara, nu e treaba mea :)

      Ștergere
  3. Da există! Şi mie mi se întâmplă cu soţul meu destul de des.

    RăspundețiȘtergere