14 martie 2013

O sa am doi frati!

Aș fi vrut să încep cu "eu nu sunt superstițioasă", dar nu se făcea să încep cu un așa neadevăr, am și eu superstițiile mele (stiu, e o prostie, dar ce sa fac?). Spre exemplu eu nu programez lucruri importante și nu  plec cu mașina nicăieri pe 13 iunie. Chestia asta mi se trage din facultate. În cinci ani de zile am avut doua restanțe (n-am fost vreo tocilară dar nu-mi plăcea să-mi pierd verile învățând) și ambele examene au fost pe 13 iunie. 

Alta superstitie ar fi ca nu-mi place sa vorbesc despre ce vreau sa intreprind pana nu sunt sigura ca se va si finaliza, ca daca se intampla ceva si nu mai reusesc sa duc la bun sfarsit? In categoria asta intra si masinuta mea de cusut electrica, se da un adevarat razboi in mintea mea, sa va spun, sa nu va spun... 

De la ultima postare in care va intrebam ce parere aveti despe intentia mea de a achizitiona o masina de cusut electrica, postare in care multe ati sarit in ajutorul meu cu incurajari si sfaturi (pentru care va multumesc!), n-am stat degeaba, am cautat pe net, am vorbit cu prietenele posesoare de astfel de minunatii, am dat telefoane si am hotarat: gata, imi iau masina! Una care sa faca asta, asta si asta si sa se incadreze in banii astia. Apoi pune-te pe cautat. Am gasit masina care sa faca ce vreau eu numai ca a trebuit sa dublez suma maxima.  Pe urma am vrut sa vad ce mai pot face si alte masini si am decis ca daca tot fac un efort acuma macar sa-mi iau o masina ceva mai completa, sa mai faca si aia si aialalta (spre exemplu sa bage singura ata pe ac, sîc!). Dupa ce am stabilit care-i masina vietii mele, am sunat la reprezentanta, m-am consultat cu o doamna/domnisoara simpatica care dupa ce i-am zis ce doresc eu de la  masinuta  mi-a zis ca e buna alegerea mea dar ca si mai potrivita ar fi  masina aflata cu  o treapt mai sus in ierarhie. Aoleu, zic eu, daca-i cu o treapta mai sus sigur e si mai scumpa. Si apoi îi  povestesc eu de la ce suma maxima am plecat si cum s-a triplat ea pe parcurs, zic, nu pot sa mai plusez, divorteaza sotul de mine! (Asta a fost o minciuno-glumita, eu as fi divortat de mine, sotul mi-a lasat mana libera, ce alegi tu aia luam!) La faza asta doamna /domnisoara s-a amuzat tare si mi-a zis ca nu e cazul, masina cu o treapta mai sus era inca in promotie si era fix la acelasi pret cu masina pe care o alesesem eu. Problema era ca nu se stia cat mai tine promotia. Eu, entuziasmata, zic ooooh, pai e perfect asa, stati sa ma consult si eu cu seful de trib (ca mai ramanea si problema finantarii, noi cu lichidele stand prost, banii lichizi adicatelea.) Vorbesc eu cu jumatatea mea mai mare si hotaram sa sunam a doua zi (ca era seara si n-aveam cu cine vorbi atunci) sa mai aflam una alta si amanunte despre modalitatile de plata. Zis si facut, a doua zi de dimineata deschid calculatorul sa mai citesc despre masina vietii mele si, surpriza, nu mai era in promotie. De fapt era, dar intr-un alt fel de promotie, un pret mai mare care includea un set de accesorii gratuit. Gata, m-am dezumflat! Eram hotarata sa nu mai plusez nici un leut. O sun totusi pe doamna/domnisoara si-mi confirma ca s-a schimbat promotia, dar ca accesoriile ce vin gratuit sunt de mare folos. (Ulterior le-am studiat si avea dreptate) I-am amintit ca am o suma maxima peste care nu pot sa trec,  zice stiu, divorteaza sotul :) (Cred ca s-a prins si ea ca a dat peste una glumeata) Apoi vine partea care mi-a placut mie mult de tot. Fiindca discutasem cu o zi inainte si pentru ca promotia era inca in pregatire (nu se afisasera inca dispozitivele ce veneau gratis), daca eram hotarata sa iau masina aceea si faceam comanda imediat puteam sa o comand la pretul zilei precedente dar fara a primi accesoriile cadou. Pot sa comand  accesoriile acelea mai tarziu, la un pret mai mare e adevarat, daca o sa constat ca nu mai pot trai fara ele. Am intrebat daca masina face tot ce scrie in prospect cu accesoriile incluse in pret, raspunsul a fost da, asa ca.... am dat comanda!

Saptamana viitoare, daca nu se intampla nimic neprevazut, si ma rog din sufletelul meu mic sa sa nu se intample, o sa am un Brother Innovis al meu! (bineinteles fratelo, tu o sa ramai fratele meu preferat!)

18 comentarii:

  1. Ha! tot nu intelegeam ce-i cu titlul! Asta fiindca n-am frati! Sa fie intr-un ceas bun, ma bucur c-ai plusat, nu-ti iei in fiecare zi asa ceva! Sa vezi ce pasiune o sa faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca o sa fac o pasiune, deja imi petrec foarte mult timp pe net cautand tipare si alte cele, dar... o sa vedem. Va tin eu la curent.

      Ștergere
  2. Iu huuuu! Ce ma bucur! Ma bucur tare mult. Vei fi incantata de ea. Eu inca bocesc dupa ea si mi se pune un nod in gat ca am fost impulsiva si n-am mai rabdat ca sa o iau. Te pupicesc! De abia astept sa vad ce faci cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Catrinel sa stii ca tu si cu nepoata-mea sunteti autorii morali ai acestei achizitii (nefinalizate inca). Eu nici nu auzisem de Brother, de fapt nu auzisem de nicio masina, fiindca nu ma interesase subiectul. Asa ca... sunt datoare de cinste :) Pupacim si noi!

      Ștergere
    2. Brother mai are avantajul că are multe reprezentanţe aici şi oricând găseşti piese sau alte chestii de astea. Multe din accesoriile alea foarte faine le găseşti uşor şi se potrivesc. Vino tu în Deltă şi ne cinstim noi. Poate îţi aduci şi noul frate :)))) Te pup iar!

      Ștergere
  3. s-o stapanesti sanatoasa - pana la urma care-i pretul final?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Irenadaiana, inca nu e in ograda mea, dar sper ca saptamana viitoare sa fie. Pretul final 1500, bani d-astia romanesti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. sufletul tau e oricum numai mic nu. ma bucur pentru ca te-ai decis si iti urez viata lunga si productiva alaturi de noul fratior. ma duc sa ma uit la el sa vad ce stie sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tinem pumnii stransi xxxx
    Fara legatura cu subiectul, in buletin esti Irina da ? Ca e ceva pe drum de aici si cum vine inregistrat o sa-ti ceara buleftinu' si stii cum sunt astia chitibusari cu virgula si punctu'.....
    Pup xxx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da, Irina. Hiiiii, m-ai facut curioasa, o sa stau cu ochii pe cutia postala :)

      Ștergere
    2. Dureaza vreo 10 zile de obicei.

      Ștergere
    3. Asta e, 10 zile stau cu bratele incrucisate si cu ochii pe cutia postala! :)

      Ștergere
  7. Nu o sa intervina nimic neprevazut !!!!! Dixit ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. S-o stapanesti sanatoasa si spor la treaba!
    Va fi minunat, mai ales la inceput, cand entuziasmul e mare. :)
    O nopate buna, Ina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar la inceput ?:( Eu sper sa ma tina mult si bine, sa-mi pun in practica toate ideile ce-mi roiesc prin cap.
      O zi faina si tie, Elly!

      Ștergere