08 martie 2013

Așa vă doresc și vouă!

Mi-am început ziua frumos. Pufoasa a intrat zâmbind oarecum complice în dormitorul nostru, s-a băgat în pat lângă noi. Are ea ceva, de ce s-o fi trezit mai devreme și ce-i cu zâmbetul ăsta? Mă uit și eu zâmbind întrebător la ea. Mă taxează repede: Ceeeee? Nimic, dar ești luminoasă și zâmbitoare așa de dimineață... Apoi vrea la mijloc. Tati nu vrea să se miște niciun centimetru. Găsesc eu soluția, ocolesc patul, mă așez pe cealaltă parte, gata, Pufi e la mijloc, putem să ne mumulim și pupăcim. Se lasă și cu o gâdilătură zdravănă, nu că aș fi fan, dar numai așa reușește tati să ne dea jos din pat. Mă îndrept spre bucătărie, pe traseu o întâlnesc pe Ma, ne îmbrățișăm ca în fiecare dimineață, intru în bucătărie. Pe masă ce să vezi? Un coșuleț origami mic-mic cu o brățărică croșetată cu mărgele și un bilețel. Tot-tot confecționat de Ioana. Pe masa cealaltă, o felicitare. Făcută de Maria. M-au luat prin surprindere. Când m-am trezit nu aveam în cap că deja a venit 8 Martie. Mi-am îmbrățișat și pupat fetele și le-am spus că mi-au făcut dimineața mai frumoasă.
Așa vă doresc și vouă!

10 comentarii:

  1. Iti multumim!!
    Un 8 martie de neuitat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute fetele....
    Zi frumoasa Irina xxxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Ai nişte fete deosebite. La mulţi ani! O primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am :) Mulțumesc, Catrinel, la fel și ție!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum e mamica, sunt si fetitele! Sa-ti traiasca si tu sa traiesti cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Așa să fie, dragă Maria. Mulțumesc mult de urări!

    RăspundețiȘtergere
  7. O familie plina de lumina si zambete!:))

    Mark mi-a dedicat si mie o diploma de mamica buna,cea mai buna:)),iar Teddy mi-a urat cu un zambet adolescentin un :"La multi ani".
    Apoi ,fiecare ne-am imprastiat la scoala lui...Sorin ce a venit cu florile de dimineata.:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Și la voi se simte căldură în familie, așa cum e și normal să fie. Eu vă urez să fie așa mereu!

    RăspundețiȘtergere