25 martie 2013

De sambata

Sambata am facut un drum pana la tarisoara mea. La satucul meu natal vreau sa zic. Cu riscul de a se face glume pe seama mea, din alea "da' Broscuta de ce n-ai luat-o?",  am pus in masina si manual masinutei de cusut, just in case...


Si bine am facut, ca am citit tot drumul si am descoperit lucruri care nu necesitau neaparat si o experimentare practica. Sunt din ce in ce mai incantata de Broscuta mea!  Pana acum am invatat sa sulfilez,  sa schimb acul si piciorul presor,  am cusut cu doua ace simultan, respectiv cu doua fire de culori diferite, e super, ce mai... Sunt sigura ca o sa fiu si mai entuziasmata cand voi fi parcurs tot manualul.
La tara am lasat cartea in masina ( normaaaal!) si mi-am facut rondul de bun venit, pe la gainute (nu facusera niciun ou, lenesele!) pe la catel (era disperat, stia ca-si primeste portia de ceva bun si era in stare sa ne darame pe toti), sa vad daca au rasarit urzici (le-am adunat la plecare). Abia dupa aceea am intrat in casa. Tata dormea, l-am lasat in pace si noi ne-am apucat de treaba prin curte. Era soare, senin, dar batea un vaaaant...



Dupa ce am inghetat binisor, treaba fiind pe jumata gatata dar vremea nemaitinand cu noi, am plecat la prietenii nostri sa ne incalzim cu o cafea fierbinte si doua vorbe de duh.
De acolo am plecat tot dupa ce am facut rondul binecunoscut, solar, iepuri, gaini si ce se mai exista prin ograda. Eu trebuie sa vad tot, sa ma incarc pozitiv, sa-mi ajunga pana data viitoare!
Ceea ce va doresc si voua :)







13 comentarii:

  1. offf...cand eram mica imi doream si eu "tara" mea...sunt oraseanca get-beget! Si acum imi doresc la fel! :)) O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. offf... eu imi doream sa plec la oras, iar acum nu stiu cum sa ma intorc :( Saptamana faina si tie!

      Ștergere
  2. Si eu am tras o fuga la"acasa" mea.
    N-am facut rond prin gradina,fiind si sarbatoare(Floriile mele),dar si foarte frig.Alta data ieseam pe dig sa culeg toporasi,acum m-am multumit de florile din terasa,inflorite si ele.
    Am pasit in Saptamana Mare cu gandul ca primavara se lasa asteptata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain ca poti citi in timp ce mergi cu masina. Mie mi se face rau. Sunt bucuroasa ca iti place Broscuta caci aveam emotii. Ma gandeam ca eu am laudat-o atat si poate tu nu vei fi atat de multumita de ea si ma vei injura dupa aceea. :D
    E frumos la tara ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce de emotii pe capul nostru, eu ca ti-am "furat" masina mult visata, tu ca poate n-o sa fiu multumita de ea. Cineva, nu spun cine (de la mine din casa), ar zice "numai voi, femeile, puteti sa va faceti atatea griji inutile. Si i-as cam da dreptate :)
      Da, e foarte frumos la tara mea!

      Ștergere
    2. nici eu nu rezist la mersul cu masina... daca citesc, in 30 min mi se face rau. Dar am descoperit ca pot tricota :) ( pot sa tricotez si sa ma uit pe geam).
      partea buna e ca nu am masina, iar in tren pot face ce vreau :)

      Ștergere
  4. E frumos la tara noastra. Si eu abia astept sa ajung la vara. Dar stiu ca facand rondul nu il voi mai gasi pe Bujor(catelul) , nici pe Cleo si Gigi(pisicile). Abia astept sa alerg desculta pe poteca. Ina te rog sa ma anunti cand vei primi ceva de la mine. Te pup si o primavara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si tie iti place sa mergi desculta prin iarba? Placerea vietii mele!!! Oh, am o surprizica pe drum? Ce dragut, multumesc, abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa mi s-a facut dor de un drum la tara... Sa ma plimb prin padure, sa ma balacesc in garla, sa merg desculta, sa alerg gainile si sa ma joc cu toate animalutele. :D Cel mai probabil la vara am sa ajung si eu la tara. :)

    Cu doua ace deodata? :D Cat am citit restul postarii si cat m-am apucat de scris comentariul, numai asta aveam in cap: cusut cu doua ace deodata. :D Broscuta pare a fi foaaare folositoare. :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu stau chiar acolo... adica cu parintii si la casa... :)
    Cred ca a fost bine si placut la tara ta :)

    RăspundețiȘtergere