09 martie 2012

Cum a fost ieri

Ieri a fost o zi a femeii mai extinsa, adica m-am gandit ca ar cam fi si ziua fetitelor si  ca sa simta si ele ca sunt sarbatorite le-am facut... clatiiiite! Daaa, nu va mirati, la noi e sarbatoare cand fac eu clatite, anul asta deja au fost doua sarbatori d-astea mari. Dar se pare ca sarbatoarea de ieri a fost extrem de mare pentru ca am facut clatite in doua reprize, pranz-seara. Cele de la pranz au fost devorate instant, asa ca am facut un repetir ca sa apuce si tati.
Aveti trei secunde sa ghiciti cine a facut aceasta felicitare...
Gata, timpul a expirat. Deci, care este opinia voastra? Cine? Eeeeu? Neeeh, nu sunt eu asa de talentata. Hai ca v-am lasat si un indiciu (tablouasul). Bravooo, ati ghicit, Ioana! A fost cadoul meu de 8 martie. Firicica, cum altfel, mi-a adus cateva fire de frezii, iar jumatatea a venit cu prajituri. Mai mult decat meritam suficient :)
O zi faina tuturor!

9 comentarii:

  1. Ioana ta e plina de talent!
    Chiar ai meritat tinand cont ca le-ai facut clatite!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i asa, Angi? Si clatitele astea... cu cat sunt mai rare cu atat par mai bune, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoooos! Acus vine timpul cand ma voi lauda si eu :D
    Clatite... Hmmm! Clar sarbatoare! Eu fac foarte rar, iar sotul meu a zis ca nu prea mai este cazul sa ma straduiesc, deci iti dai seama ce iesea :))) Va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clatitele astea sunt o pacoste la casa omului. Desi nu-mi place sa fac, la ce fetze zambitoare vad si la cate imbratisari si pupicei primesc, parca parca imi vine sa fac in fiecare zi.
      Pupam si noi!

      Ștergere
  4. La multi ani si tie si fetelor tale si sotului tau !
    Clatiteeeeee .... iamiii, iamiii, eu cand aud de clatite intru in sevraj...mai ales daca sant cu branza :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multuuuu!
    Sa stii, Ninule, ca atunci cand scriam despre clatite ma gandeam ca iar o sa-ti fac pofta. Dar stai linistit, n-au fost cu branza :)

    RăspundețiȘtergere