21 martie 2014

Imi cos singura o IE - Tutorial, bobocei rosii

Hai ca sunt chiar harnicuta... Si modesta... Ei, nu ma luati in seama, ma alint si eu... dar uite ce am facut eu aseara (si azi-noapte). Am terminat lujereii cu negru de pe pieptul iisoarei.


Eu tot zic iisoara pentru ca este chiar mica, de copil, de bebelus, de papusa daca vreti. O fac special pentru a realiza tutoriale aici pe blog. Am ales varianta asta pentru ca o ie de adult ar fi durat cu mult mai mult si noi nu ne dorim asta, nu?

Bun, ce urmeaza? Urmeaza  sa facem boboceii rosii pe aceste ramurele negre. Mie partea asta imi place de mor. Este extrem de simplu, dupa ce ai facut doi bobocei nu mai e nevoie sa te uiti la model, bulinutele rosii pot fi facute numai si numai intr-un anumit loc, la un moment dat o sa ajungi sa le poti face cu ochii inchisi (ei, n-o luati chiar motamo), sau cum zicea mama "te conduce modelul".

E bine sa fim un pic atente cand incepem sa coasem, sa intarim nodul pe spatele modelului, ca sa nu avem surpriza ca dupa spalat toate nodurile sa apara pe fata sau si mai rau, sa se descoasa modelul.


Bobocelul e  format din patru bustenei, doi de doi si doi de patru, nimic mai simplu.









Cand trecem de la un bobocel la altul pasim prin spatele materialului dar avem grija sa trecem discret si prin cusaturile deja efectuate. Asta pentru ca vrem sa arata frumos si pe spate dar si pentru ca nu vrem sa se agate varful masinii de calcat in atele lasate  ca pe miriste :) atunci cand calcam ia pe dosul materialului.



Cam asa arata ce am facut eu pana acum.




Daca nu v-am facut pofta de cusut pana acum, nu-i nimic, eu voi fi in continuare aici si sper, de fapt sunt sigura ca atunci cand veti vedea rezultatul final nu o sa mai stati pe ganduri... Deja stiti ca vreti o ie, ce nu stiti e ca v-o puteti face singura!

Pana la intalnirea noastra urmatoare va doresc spor in toate, dar mai ales la cusut! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu