23 ianuarie 2012

Ziua pozasa

Ma gandesc... daca ziua in care faci pozne se numeste poznasa, ziua in care faci poze cum ar veni? Pozasa? Ca eu asta am facut azi, intre doi norisori si doua raze de soare am facut poze. In mare parte la floricele. Nuuu, nu mi-au inflorit ghioceii in curte, desi la tata inca de saptamana trecuta erau infloriti, alte flori mi-au inflorit mie in mana. Iacata bentito-brosele mele:


De ce sunt bentito-brose? Pentru ca florile sunt detasabile, se prind cu arici de bentita  (e foarte safe, nu va ganditi ca va prindeti parul acolo, am probat!), iar pentru a fi purtate ca si brose au un ac de siguranta mititel cusut de intaritura din fetru ce o are fiecare brosa in parte. Hocus-Pocus, din bentita sa-mi faci brosa! 
Iar mai jos sunt cateva clame de par, tot floricele... 

Maine sper sa va mai arat si alte pozne pozashe :)

2 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult brosele.Sunt foarte vesele. Spor la lucru i continuare. Este o adevarata placere sa te citesc. Chiar daca nu comentez de fiecare data sa stii ca nu ratez nici o postare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel, esti o draguta. Uite, o sa-ti destainui un secret, la inceputul anului mi-am propus sa fac ce-oi face si sa-mi gasesc timpul si dispozitia necesare sa postez in fiecare zi pe blog si sa si mesteresc in fiecare zi ceva. Asta pentru ca vreo 1000 de persoane (as vrea eu, vreo 10 acolo...) mi-au spus ca intra in fiecare zi si sunt dezamagiti cand vad ca n-am postat nimic. Pentru asta eu le sunt recunoscatoare, si iti sunt recunoscatoare. Si, chiar daca o sa sune ca la decernarea premiilor Grammy o sa spun un lucru cu toata sinceritatea (deci nu faceti bascalie): Va multumesc tuturor, sunteti motorul care tine in viata acest blog! Hmmm, cred ca mai corect spus ar fi inima, nu? (A zambit careva?)

    RăspundețiȘtergere