04 ianuarie 2012

Intreaba lumea

... daca m-am lasat de handmade. Nu chiar. Nu s-a mai vazut "miscare" pe aici dar am mai facut cate ceva. Nu din proprie initiativa, recunosc, n-am putut insa refuza rugaminti de a confectiona cadouri. Partea proasta e ca nu prea am fotografiat ce am facut sau am fotografiat cu telefonul si sunt poze... de nevazut. Ma risc insa cu un tricou si o bentita asortata, confectionate pentru o pustoaica de 9 ani. 



Ah, de fapt sunt trei articole, e si o brosa pe acolo pe undeva, la gatul pisicutei de pe tricou. Fundita este detasabila pentru a putea fi spalat tricoul fara nicio grija.

Si de handmade nu ma las... ca nu pot... nu ma lasa el. Chiar azi am promis cuiva ca nu ma mai las pe tanjeala dar nu vreau sa vorbesc prea mult despre asta. Cum ar zice unii: FAPTE NU VORBE!!!






4 comentarii:

  1. Ce draglase sunt! Eu ador funditele, chiar ieri am purtat-o pe preferata mea, fundita multicolora de la tine :D Nici eu nu am mai facut nimic handmade de ceva timp si nici tragere de inima nu am, dar si cand m-o apuca... pazea! :)) O sa vina cu pasi repezi Martie si n-o sa am incotro :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatice foc! Anul abia a-nceput, asa ca o sa vina si inspiratia si cheful :) Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Adita, vine martie cu pasi repezi, hai la treaba :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. A veni si inspiratia si cheful. Multumesc, Alina!

    RăspundețiȘtergere