03 aprilie 2011

Dor de schimbare (si reducere!!!)

Uneori ma apuca un dor de schimbare caruia nu pot sa-i rezist. S-a intamplat chiar azi. Magazinul de pe Breslo il aveam in vizor de multa vreme, azi am hotarat ca vor trebui sa apara acolo lucruri noi (care momentan sunt in lucru sau doar in proiect). Cu ocazia asta am redus pretul mai multor produse, asa ca am introdus categoria “Pret unic – 8 lei”.

Nu luati in seama daca vedeti afisat alt pret al produselor, pretul la aceasta categorie este de 8 lei. Am incercat sa editez pretul fiecarui produs, dar e o procedura ingrozitoare, dureaza teribil de mult... Sper sa fiu iertata.

Va invit sa vizitati si sa alegeti.

P.S. Avand in vedere ca sunt in oferta, va rog sa nu-mi mai cereti sa retin produse pentru o saptamana, doua... Cand zic VREAU schimbare, vreau ACUM! Va multumesc pentru intelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu