15 iulie 2016

Hai ca m-am 'veselit

Eu nu-nteleg ce vrea lumea asta de la mine... Eu vreau telefon colorat, eventual cu flori, cu buline, cu ceva, numai simplu sa nu fie... Primesc telefon negru. Obligat-fortat acesta necesita husa. Uraaa, las' ca-mi iau una fistichie. Ma duc cu jumatea la cumparaturi si ma aleg cu o husa banala, incolora, transparenta. Mai sa fie!!! Eu iubesc culorile. Geanta, portofelul, telefonul pot fi oricat de fistichii, chiar daca doamna este o serioasa. Parerea mea.
Dar lasa, ca am rezolvat problema. Dupa ce am cautat mai bine de o ora cartea cu povesti in care aveam flori presate, am reusit sa personalizez telefonul, l-am adus destul de aproape de ce-mi doream. Pentru ca eu iubesc culorile. Nu ma intrebati ce telefon e, cat net am pe el, ce camera... ca habar n-am. Intrebati-ma: "Dar flori are?" :)))


12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, acuma pot sa ma uit și eu la el... Și mai are și o sonerie din aia de mi-e drag s-o ascult. D-aia nici nu răspund prea rapid, îl las sa sune ca sa mai ascult și eu un pic melodia. Daaaa, exact, ciudățenia pământului ce sunt! ☺☺☺

      Ștergere
  2. Ce tare! Nici nu m_as fi gandit, imi place place,place:* si eu ssunt la fel:)), si tel si granta si papucii si portofelul si agenda si masina, chiar si electrocasnicele,caanile si tot ce ating tre sa fie colorat si frumos:))ma intreb daca e o reactie adversa la gri...pana si masina de spalat are un ursulet de asta am ales o:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ma gândesc bine și eu as extinde lista lucrurilor permise a fi fistichii (a se citi vesele). Ceasul, umbrela... Sa ma vezi cu câte mândrie ma plimb eu prin ploaie cu umbrela- curcubeu a copilului mic. Asta dacă nu e la propretar ☺.
      La mine cred ca e o reacție anti negru. Imi place negrul, dar nu el singur de capul lui, măcar cu o pata mica de culoare. Eu cu fetele chiar avem un joc. Dacă stam mai mult într-un loc aglomerat, ex o stație de autobuz, dam bile albe imaginare fetelor/femeilor îmbrăcate vesel. Iarna e mai greu. "Bine domne, geacă neagra, pantaloni negri, cizme negre, căciulă neagra, dar și geanta neagra? Totul negru? Măcar o eșarfă colorată, o broșa, ceva... " Știu ca nu e frumos sa studiem lumea și sa bârfim, dar o facem cat mai discret posibil și doar ca sa treacă așteptarea mai ușor.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. :)) asta-mi aminteste ca acum muuulti ani, un barbat m-a agatat in Ploiesti, spunandu-mi ca sunt cea mai colorata persoana din tot orasul:))

      Ștergere
    4. Veeeeezi? Deci nu mi se pare.

      Ștergere
  3. Draguta idee ai avut ca sa inveselesti carcasa telefonului.
    Carcasa transparenta a fost o idee buna, ai putea si s-o pictezi cand te vei plictisi de floricele.

    Ca sa afli si un punct de vedere al "unora" (eu :D) care se imbraca in culori inchise pe strada: imi place mult sa trec neobservata prin multime. Prin urmare hainele mele sunt in mare parte din timp combinatii de: bleumarin, maro, negru, grena, verde inchis, gri - din astea. Petele de culoare ma scot in evidenta si tare nu-mi place ... Mai gresesc :)) si mai pun cate o bluza alba sau roz foarte deschis, dar, in general, ma simt bine atunci cand hainele ma fac sa trec neobservata.
    Ca o compensatie, majoritatea hainelor mele de casa sunt viu colorate (portocaliu, galben, roz, bleu), deci se vede treaba ca acasa e locul in care ma simt cel mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ca la asta cu pictatul nu m-am gândit. Chiar ca e o idee faina!
    Despre haine, nu vreau sa fiu înțeleasă greșit. Nici n-am pretenția ca ma pricep la moda, nici sa aleg hainele și culorile care îmi vin perfect (de fapt nici nu prea am de unde, în ultimele săptămâni cred ca am văzut tone de haine în încercarea de a găsi ceva potrivit pentru un botez. Numai cârpe din supraelastc. Chiar și la magazinele de fițe, dar n-oi știi eu un' sa caut) Ce voiam eu sa zic mai sus e ca mi-ar plăcea sa aibă lumea curaj sa cumpere, pentru iarna spre exemplu, și o greaca colorata, ca prea întâlnim pe strada, pe zăpadă alba, umbre negre din cap pana în picioare. Pentru ochiul meu e prea mult, Dar sunt oi fi eu prea influențabili...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai stai, Ina, nu cred ca m-ai inteles - nici eu nu vorbeam de moda.
      Pentru mine e tare bine sa trec neobservata, sa nu ies in evidenta - de aceea am vrut sa-ti ofer un punct de vedere la care poate nu te gandeai atunci cand priveai tinute terne fara pete de culoare.
      O geaca colorata contrastand cu albul zapezii clar m-ar scoate in evidenta ... deci no way! :))
      Suntem cu totii diferiti. Din fericire
      (asa cum zice o reclama de la Mobexpert)

      Ștergere
  5. Se pare ca nici tu nu m-ai înțeles☺, când am zis culori nu m-am referit la roz fosforescent și portocaliu turbat și mai știu eu ce culori. "combinatii de: bleumarin, maro, negru, grena, verde inchis, gri - din astea", pentru mine sunt super culori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Barbatii nu inteleg lucrurile astea cu estetica: un obiect trebuie sa fie aratos, nu performant. Ei sunt sclavii tehnicii, noi alergam dupa frumos. Arata bine telefonul tau impodobit, restul e apa de ploaie.

    RăspundețiȘtergere