13 septembrie 2014

Revenire in forta nula

Abia mi-am tarsait picioarele spre calculator... Trecui si prin bucatarie dar numai vreo 30 de secunde. M-am facut ca nu vad chiuveta plina cu vase, canapeaua cu rufe de calcat, am fugit cat am putut de repede... Nu sunt bolnava, poate doar de lene, pentru ca am o leeneeee de ma doare. 
De fapt sunt mai mult nemultumita de weekend-ul asta pe care-l petrec in casa, pentru ca jumatatile mele au care mai de care ceva in program si nu se poate o iesire. Da, bine, ia sa intru si eu in greva... ia sa nu mai fac nimic azi... 
Uite cum am gasit eu timp de blog, ca tot primesc reclamatii ca n-am mai dat pe-aici. Dar cine ma stie de mai mult de doua zile stie ca eu vara nu stau la calculator (prea mult) :) 

Ia sa vedem noi ce noutati s-au invechit nespuse pe aici...
Ca am cazut in patima cusutului se stie, nu se stie ca am cusut ca apucata cateva luni de zile, zi si noapte, acasa, la coafor, pe la tara, in vizite, la mare... 
Ia mea n-am reusit s-o termin de ziua iei, dar de ziua mea, o lecuta mai tarziu, am scos-o cu mare mandrie in oras.


Care va sa zica, toate ale casei ne-am innoit cu ceva cusut de mine si in afara de asta mai sunt vreo trei ii raspandite prin lumea asta larga.




 Acuma gata cu cusutul, simt ca a venit vremea pentru alte proiecte, lasam ochii sa se odihneasca!


Ca o buna gospodina ce sunt (una care sta cu vasele nespalate pana la pranz :)), bineinteles ca m-am ocupat si eu sa-mi burdusesc camara cu borcane si borcanele si cand zic burdusesc nu exagerez deloc, chiar ma gandesc sa-mi mai fac niste rafturi, cele existente fiind depasite numeric. Cel mai bine stau la capitolul dulceturi, gemuri, marmelade pentru ca acestea se si consuma in cantitati mari, dar am facut si niste zacusca, asa de pofta, si ceva gogosari in sos dulce. Fetele mele, mai ales Firicica, vor la scoala cate doua sandviciuri dintre care unul cu unt si dulceata/marmelada/gem, asta in loc de napoplitana sau cornul cu gem de la chiosc. Pai eu zic ca e mult mai sanatos asa. Si ca sa nu se plictiseasca de acelasi fel de dulce, in fiecare zi pun altceva intre feliile de paine. Daca azi a avut mure, maine poate vrea capsuni, zmeura sau pere si lista continua... :)
Ohh, apropo de pere, am cumparat zilele trecute niste pere galbene-galbene si zemoase-zemoase de la un taran-taran din piata, am mai luat si doua portocale mari si le-am combinat... ce-a iesiiiit... cu painica de casa cu seminte, awww, sa te lingi pe degete...


Dupa experienta asta cu pasta de pere am mai cautat omul cu perele la piata. Curios e ca m-a tinut minte, "ca si data trecuta ati luat toate perele", si acum mi-a facut si o reducere de pret, desi n-am cerut-o, ca nu-s eu aia mare negociatoare de pret in piata. Mda,  am facut si compot de pere, sper sa fie la fel de bun, n-am poze, sta acum cuminte si cald sub niste haine groase. Da, l-am facut ieri l-am acoperit cu hainele astea fierbinte fiind si inca este cald, n-as fi crezut!

Nu va povestesc despre marea la care am fost vara asta, e deja istorie si nici despre ultima drumetie, ca iara-mi amintesc ca weekendul asta stau in casa si ma apuca pandaliile. (Povestea drumetia o lasa pentru alta data)
Acuma ar fi bine sa ma indrept cuminte spre bucatarie, nu de alta, doar sa verific daca nu cumva vasele alea s-au spalat singure... Wish me luck!


14 comentarii:

  1. Of, dar tare mai bibilesti la iile acelea, nu stiu cum ai ochi asa buni! Sunt superbe! Cat despre pere-pere zemoase mi-ai facut pofta, ai mei nu agreeaza perele si nu cumpar, dar mie imi plac teribil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu-i mai am, ochii, asa buni, noroc ca s-au inventat ochelarii. Nuuu agreeaza perele? Nu pot sa cred. Avantajul tau, nu trebuie sa le imparti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare ești hărnicuță Felicitări pentru ii. Îmi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu tocmai ma "laud" ca a dat o leneee peste mine si primesc complimente de-astea? :) Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Orice gospodina serioasa are vase nespalate, mai ales cand face si dulceata si paine si compot si... Le speli tu la un moment dat :)))
    Iile sunt superbe. Felicitari! Lasa putin proiectul dar nu-l abandona.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci da, sunt o gospodina serioasa, eu tot timpul am vase nespalate, mai ales duminica. Pana la urma cred ca-l las pe barbate-miu sa-mi cumpere masina aia despalat vase ca uneori am impresia ca nu lemai dovedesc.
    Cu iile... chiar tre` sa fac o pauza ca nu mai pot, prea am cusut ca la maraton.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai cusut, nu gluma, s-o porti sanatoasa ! Daaa, lasa-l sa-ti cumpere masina de spalat vase, o sa ai mai mult timp pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cusut, am cusut si inca as mai avea vreo doua ii croite si tivite dar, sincer, nu mai pot. Am nevoie de o pauza. Tare mi-e teama insa ca daca fac o pauza mai mare nici nu-mi va mai veni sa ma reapuc, e migala multa la asa intreprindere.
      Sotului i-am zis chiar ieri ca are verde la masina de spalat vase, ca ma ameninta de cativa ani cu ea si n-am fost eu de acord. Acum... sa vedem, facem niste calcule niste masuratori... :)

      Ștergere
  8. Oh ar trebuii sa fac si eu niste zacusca :) Bate palma cu vasele! LOL
    IIle sunt superbe -felicitari!
    http://balearaitzart.blogspot.com.au/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur cand aud ca mai sunt si altele ca mine cu vase in chiuveta. Adevarul e ca sunt cam complexata, am o buna prietena ca-si tine casa ca un soare. Degeaba incerc sa gasesc eu fir de praf pe mobila, urmele ploii pe geam, zoaie pe faianta in baie,nimic, totul straluceste in casa aia, ma enerveaza de mor! La mine... nici pe departe. Asta e, atata pot, atata fac!

      Ștergere
  9. Postarea asta tine loc de mai multe postari, asa e de bogata!
    Lasa vasele sa se spele singure si mai povesteste-ne cate ceva, cu farmecul si umorul "din dotare". Cat despre poftele ce le starnesti cu borcanele tale, ei da, sunt invidioasa rau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acum s-au cam dus caldurile, a inceput si scoala, probabil ca o sa-mi reiau obiceiul de a petrece ceva mai mult timp cu degetele pe tastatura. Cat despre poftele starnite de borcane, scuzeeee, stiu cum e... Eu sunt mare pofticioasa. Daca poftesc eu pana si la pufuleti si ma duc prin magazine si-i caut pana ii gasesc... E grav, nu? :)

      Ștergere
  10. Ce bine ca pe FB vii un piculet mai des, dar recunosc ca mi-a lipsit enorm felul tau de a povesti si abia astept sa scrii mai mult.
    Andrei nu vrea sa manance dulceata, gem sau alte lucruri de genul. :( Cu greu il mai pacalesc sa manance la scoala un sandvis cu ceva.
    Boscodina, boscodina esti! :)
    Va pup si va imbratisez pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  11. La asemenea mesaj Ioana mea ar fi zis "stiam eu ca esti fana mea", dar eu zic doar atat: stai pe-aproape! :) (Tu stii de gluma, da?)

    RăspundețiȘtergere