12 noiembrie 2013

Serioase si nu prea

De cate ori am facut cate un suport de creioane s-a gasit cineva sa ma intrebe: pentru cine-l faci, pentru mine? Pai ti-am mai facut unul. Si ce daca? 
Nu ma gandeam insa ca si jumatatea mea mai mare si-ar putea dori unul.  Da' ce sa faci tu cu el? Sa-l tin pe birou la serviciu, ce...
Ok, renuntam la floricele, norisori si alte farafastacuri feminine, facem suporturi de creioane serioase, barbatesti. Pentru ca si baietii scriu, cateodata... parca asa zice Bitman... Sau ceva pe-aproape...


Alesul jumatatii a fost cel mic si bondocel.

4 comentarii:

  1. mic si bondocel, ca sa-ncapa multe-l el. :))
    faine tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, cred ca asta a fost motivul alegerii. Ma bucur ca-ti plac suporturile mele, Cristina.

      Ștergere
  2. Imi place atat de mult ca sotul tau apreciaza foarte mult ceea ce faci! Sunt foarte faine suporturile si din nou ajung sa regret fiecare cutie de consera aruncata :D Te pup!
    PS daca iar sunt probleme cu comentariul nu-i bai, important este ca le citesti tu si ca stii ca te apreciezi pentru creativitatea si maiestria ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai observat bine, jumatatea mea e cel mai mare fan a ceea ce fac eu. Sau poate fetele? Eh, cred ca-s la egalitate, oricum nu conteaza, jumatatile mele sunt fanii mei, asta e important.
      Zilele trecute imi spunea Maria foarte entuziasmata: "Mami, ce bine ca te-ai apucat iar de margelit. Si pe langa asta mai mesteresti si alte chestii. Ce-mi place!" Adica iti place ca e harababura pe-aici? "Da, dar e o harababura frumoasa."
      Catrinel, ai grija, nu mai arunca cutiile de conserva, eu atat de rau am ajuns ca mi-am rugat rudele si prietenii sa le pastreze pentru mine :)
      Te imbratisez!

      Ștergere