08 noiembrie 2013

Ce-am fost si ce-am ajuns (din cugetarile unei cutii de conserva)

Daca mi-ar fi zis cineva ca o sa ajung sa umblu prin magazine si o sa-mi aleg conservele in functie de forma si dimensiuni, l-as fi trimis, delicat, la plimbare. 
N-am fost niciodata fan mancare la conserva, nici acum nu sunt cine stie ce, dar... ador cutiile ce raman in urma!!! Suporturile de creioane le-ati vazut. Ei, intr-o zi cand aruncam la gunoi capacul de la cutia de conserva, cutia spaland-o frumusel si punand-o intr-un dulap cu tot felul de materiale mai mult sau mai putin folositoare, mi-am zis: hei, ce-ar fi sa pastrez si capacul asta, mi-o veni mie vreo idee si pentru el. Si bine m-am gandit, aseara mi-a venit ideea care sa includa si capacul banalei cutii de mazare. Am imbracat-o in blugi si a rezultat aceasta periculoasa cutie.... 



Periculoasa zic, fiindca e plina cu bomboane.




6 comentarii:

  1. Superba idee de reciclare, iar pompomul rosu...e cireasa de pe tort!
    Periculos de contagioasa aceasta idee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine ca e contagioasa. Ia sa facem clubul reciclatorilor de conserve... sau de orice.

    RăspundețiȘtergere
  3. mereu iau in calcul ce ambalaj ramane de la un produs pe care-l cumpar, cat polueaza mediul, cat de reciclabil e, ce pot face apoi cu el. acum sunt la capitolul sticla. cumpar esenta de vanilie pentru ca-mi place sticluta. sau zacusca pentru ca are un borcan haios. sau votca (da, votca) pentru ca are o sticla geniala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e... :) Eu am mare problema cu pungutele acelea mici de plastic. Degeaba le refuz eu la piata, ca daca am o conopida in sacosa de panza nu ma deranjeaza sa pun ardeii peste ea, deci nu mai trebuie ca tanti de la taraba sa-mi dea o sacosica special pentru ardei. Cel mai adesea aud: lasati, doamna, ca e gratis. Am indraznit de cateva ori sa zic ca de fapt ma gandeam sa protejez natura si am vazut niste fetze de genul "pe bune?"

      Ștergere
  4. Superbe cutiutele tale...imi plac mult.

    Sa stii ca eu la piata si in magazine insist pana se uita cu ochii mari la mine sa nu-mi dea punga.....si la urma adaug. "O sa ne acoperim toti cu atatea pungi de plastic."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ramona!

      Uite am reusit si eu azi la farmacie sa o conving pe doamna farmacista sa nu mai strice o punguta pe amaratul ala de flacon de medicamente, pot sa-l trantesc direct in geanta, nu-l doare capul. Si nici nu s-a uitat ciudat la mine cum mi s-a mai intamplat in alte farmacii...

      Ștergere