15 decembrie 2010

Anunt important pentru tara...

Lume, lume, anunt important pentru tara... dar si pentru oras :)... Pentru ca suntem oficial in luna cadourilor, toti cititorii mei de blog vor beneficia de o reducere de 10% la orice comanda in magazinul meu aici .

Pentru comanda pe Breslo aveti nevoie de un cont, nu dureaza decat 30 de secunde sa-l faceti. In magazinul meu, in stanga jos scrie "Contact handMADEdeina", dai clic, scrii mesajul CADOU, (nu uita!), eu o sa stiu ca "vii" de pe blog si vei primi reducerea.

Reducerea de 10 % nu se aplica si "Ornamentelor de Craciun" pentru simplul motiv ca... ele beneficiaza de 20% reducere pentru toata lumea. Deci fara mesaj.

Va astept cu drag sa-mi vizitati magazinul si, poate, sa puneti in desaga Mosului cadouri cu suflet pentru persoane speciale sau pentru voi insiva.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu