15 septembrie 2010

Sa-mi fac coronita?

Am primit zilele trecute un premiu de la Mirela. As minti daca as spune ca nu m-am bucurat, m-am bucurat asa cum m-am bucurat de fiecare data cand am primit un premiu. Acusica o sa ma acuzati de falsa modestie, eu totusi cred ca nu merit niciun premiu, si blogul asta cu atat mai putin. Am vazut blogerite care se respecta, pe ele si pe cititori, au grija sa scrie in fiecare zi, aduc noutati din viata lor sau din munca lor, scriu de pe telefon daca n-au un calculator in fata (asta da respect!!!) Eu... toata vara ce-am facut? (m-ar putea intreba furnicuta, eu... pe post pe greiere). Am mesterit, dar n-am pozat, am facut "drighidele" care au plecat ca si cand nici n-ar fi fost, de scris pe blog... doar doua vorbe... tranca-fleanca-mere-acre, poftim, asta e exprimare de blog premiat?
Ar trebui sa dau premiul mai departe altor 10 bloguri pe care le urmaresc cu placere. Eu nu vreau sa se supere nimeni pe mine, nici cei care m-au mai premiat si nu am dat premiul mai departe nici cei pe care i-as premia dar lista avand doar 10 locuri ar ramane pe afara. Deci... toate blogurile pe care le urmaresc eu merita premiul.
Asaaaa... si trebuia sa mai insir zece lucruri care-mi plac. Ia sa vedem, ce-mi vine prima data in minte aia o sa scriu:

1. rosiile cu branza (mi-e cam foame in momentul asta)
2. comediile
3. gecile de piele (din liceu imi tot promit sa-mi cumpar una)
4. incaperile luminate (dar luminate, sa nu trebuiasca sa aprind lumina ziua ca sa bag ata pe ac)
5. Brasovul
6. magazinele de cadouri (nu stiu daca e corect cum m-am exprimat, intelegeti voi...)
7. padurea toamna
8. copiii veseli
9. bomboanele cu lichior
10. intalnirile cu prietenii dragi

2 comentarii:

  1. Si mie imi plac toate chestiile pe care le-ai insirat tu acolo :D

    Eu as mai adauga...inghetata de pepene galben! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeei, eu sunt indragostita de inghetata cu nuci. De fapt de... orice cu nuci.

    RăspundețiȘtergere