29 ianuarie 2010

Ati observat? Ziua de azi a fost cu cel putin 4 ore mai scurta. Sau asa mi s-a parut mie? Aveam atatea in plan pentru azi... si n-am realizat decat mica parte. Totusi a fost o zi frumoasa, chiar daca multe ore am gatit (si spre rusinea mea NU-MI PLACE SA GATESC). Am "robotit" cum spunea mama, am facut o mancare dupa care nici nu pot sa spun ca ma omor, dar stiu ca-i place lui Cornel si prietenilor nostri. Se subintelege ca i-am invitat la masa, pe ei, prietenii... Si am mancat am baut si am ras... Ce sa-ti doresti mai mult? Pentru celelalte treburi exista o alta zi, spre exemplu MAINE. Dar si in martie sunt zile, si in iulie...




Un comentariu:

  1. Asa e,Ina,ziua de azi trebuie traita frumos,alaturi de cei dragi nu de alta da' atunci asteptam cu drag si ziua de maine.

    RăspundețiȘtergere