06 decembrie 2009

Pe fuga

Ce sa zic... am fost harnica in ultimele saptamani, am facut si niste drumuri, dar m-am ocupat foarte tare de margelit si migalit. Nu prea am ce sa arat pentru ca multe s-au vandut inainte sa le pozez, iar altele sunt la sertar, pregatite spre a fi daruite, deci nu le pot posta fiindca ce surpriza ar mai fi, nu?
Poate ce am sa fac de maine in colo sa apara pe aici.

M-am rupt de la margelit (chiar am lut pe degete, pe cuvant, am murdarit si mousul) pentru ca vreau sa scriu despre ceva. Initial am zis ca nu-si are sensul sa scriu despre asta aici, dar inca n-am uitat cat de disperati am fost pana vineri dupa o informatie, care sa ne linisteasca sau sa ne lamureasca pe ce drum sa apucam. Asa ca, da, am sa scriu despre operatia pe care a suferit-o Cornel vineri. Hernie de disc operata de medicii israelieni, aceia despre care s-a vorbit intr-o emisiune la Antena 1 (parca) acum vreo luna. Vineri la 12 era in operatie, la ora 15 era acasa. Pana acum totul e in ordine. Speram ca si de aici inainte sa fie tot asa.
Daca are cineva nevoie de detalii, raspund cu drag.

Acum fug, mi se usuca lutul!!!

2 comentarii:

  1. Multa sanatate lui Cornel si sa fiti fericiti. Lucrurile care iasa din mainile tale sunt minunate . Si eu am o inimioara facuta de tine si imi place tare mult, iti multumesc pt ea ca pana acum n-am avut ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleeeeeu, tu esti Zefi! Habar n-aveam... Ce mica e lumea asta, domne!
    Multam frumos de urari!

    RăspundețiȘtergere