25 octombrie 2009

M-am intors

A trecut ceva timp de cand a disparut "ceva-ul" ala care ma facea sa freamat de dorinta de a margeli. Sunt cateva luni. De pe la sfarsitul lui iulie. Am fost intr-o semi-amorteala. Tot timpul mi-am zis sa am rabdare cu mine. Am stiut ca n-o sa tina asa la nesfarsit. Recunosc, un pic m-am speriat, daca n-o sa-mi treaca niciodata? In tot timpul asta am strans materiale. Unele despre care n-as fi crezut ca am sa le folosesc vreodata. Aseara am pus cutiile cu materiale pe masa si am inceput sa ma joc cu tot ce-am gasit prin ele. Nici acum nu stiu pentru ce am cumparat unele lucruri, dar sunt sigura ca intr-o zi o sa-mi vina niste idei de o sa zic: ce inspirata am fost ca mi-am comandat astea din timp, uite, acuma nu-mi ramane decat sa ma apuc de lucru.
Din joaca mea de aseara a iesit un set de care chiar m-am indragostit. E culoarea mea preferata, turcoaz. Bine, una din culorile mele preferate. Ca sunt topita dupa verde. E ceva ciudat cu culoarea asta, la mine verde inseamna iarba. Din cauza asta nu mai stiu daca-mi place verdele pentru ca sunt topita dupa mersul descult prin iarba sau ador pajistile pentru ca sunt de culoare verde. Dar si turcoazul este aproape la egalitate cu verdele.
Cum va spuneam, am facut un set din sidef, margele din hawolit, organza, piele intoarsa. Am pierdut detul de mult timp cu fotografiatul lui. Cred ca am sters vreo 50 de poze. Nu vrea si nu vrea turcoazul asta sa iasa turcoaz. Tot bleu iese. Pana la urma am renuntat sa mai incerc , e bine si ble. Cred ca-mi trebuie ori un aparat nou ori un manual al astuia pe care-l am...
Nu mai conteaza, important e ca simt ca m-am intors.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu