08 iunie 2019

Jurnal pentru mine

Încep acum un jurnal pentru mine. Deci nimic amuzant, nimic interesant, poate doar pentru mine, când voi reciti ca să îmi amintesc lucruri.

Îmi place vremea asta, că e nici prea prea, nici foarte foarte. Adică s-a încălzit dar nu într-atât încât să îmi doresc SA VINA ZAPADAAAA!!

Aud în fiecare dimineață, începând cu ora 5, un tril de păsăroi. Bine, poate el cântă și mai devreme, dar eu doar de pe la 5 il aud, când și deschid geamul ca să aud mai bine. Și mai tarzior, când îmi iau micul dejun și-mi beau cafeaua  la măsuță afară, iar îl aud cântând. Mi-e tare drag de el!

Ioana in sfârșit s-a făcut roz în cap. De vreo doi ani îmi cere voie. Inițial nici n-am vrut sa aud, dar după multe insistențe am cedat și i-am zis: bine, vopsește-te ca să îți iasă din grijă. Dar de câte ori i-am dat voie, a venit acasă cu câte o culoare "cuminte" la par, nicidecum roz.

Acum chiar s-a făcut roz, ca să marcheze momentul plecării peste graniță, prima oară fără părinți, la concertul BTS.

La Londra era musai să viziteze Galeria Națională de Artă, nu? 


Maria este în sesiune. Nu am poză recentă cu ea, dar este una care-mi place mult. Eram la o cafea vorbita, trebuie s-o pun aici.



Un comentariu:

  1. Culoarea e foarte faina, iar poza aceea e si una din preferatele mele.
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere