25 iulie 2018

Ia mai stai, măi ploaie!

De când mi-a zis Ioana "fă-ți rai din ce ai", parcă mi-am mai venit în fire, nu mai visez la cai verzi pe pereți. De fapt, visam la cai verzi pe pereți tocmai pentru că aveam impresia că toaaată familia suspina după caii ăia. Dar nu, doar eu suspinam. Acum nici eu nu mai suspin. Deci problema e parțial rezolvată. 

Să ne concentrăm, zic, pe raiul ce deja îl deținem, hai să-l scoatem la suprafață.

Cu o schelă, o găleată de vopsea, niște scule, vreme frumoasă.... Dar de unde vreme frumoasă?

În mod normal mie îmi place ploaia, dar nu și acum când îmi încurcă "ploile".


Dar lasă că așa ușurel, ușurel, se rezolvă ele toate... 

5 comentarii:

  1. Excelent! Ești o curajoasă! Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa comandam cateva zile doar senine (suficient de calduroase cat sa se usuce vopseaua, dar fara cancula). Hai ca nici nu am pretentii, dar dau coomanda, ca poate avem noroc :*.
    pupici si spor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai făcut comanda!? Că deja de două zile nu prea mai plouă... 😜

      Ștergere
    2. Sigur ca da ;). Desi nu stiu exact cum s-a procesat comanda - aseara avea o ceata albicioasacare acoperise tot orasul... hahahahahah. Tot incercam sa imi dau seama ce fenomen ciudat mai e si asta in miezul verii. Bine noi suntem in zona deluroasa la Pitesti, dar... deobicei ceata din asta apare toamna... spre iarna. :O
      hahaha.
      pupici si spor ;)

      Ștergere