05 mai 2014

Cum fu

Buna dimineata! Cum v-a fost mini-vacanta? Mie mi-au placut mult zilele astea libere. Desi nu ne planificaseram absolut nimic am avut o iesire ad-hoc la tara, cu drumetie pe deal...



admirat floricele si umplut plamanii cu aer curat...



cules de micurei...




si apoi gratar cu prietenii (cum altfel?) 

Aici eram prea infometati  ca sa-i mai arda cuiva de poze :)

Sambata am facut un mega-tort..



Copilu' micu' si-a vazut visul cu ochii, tinea de multa vreme sa-si invite trei prietene care sa ramana peste noapte la noi. Zis si facut! Ne-am distrat si noi ca e mare veselie in casa cu 5 copii. (N-am reusit sa le pacalesc sa stea la pozat, vedete mari, ce sa mai...)


Una peste alta, cu toate reprizele de ploaie care s-au succedat in cele cateva zile libere, noi ne-am simtit minunat, ne-am incarcat bateriile si asteptam cu nerabdare alte asemenea zile de petrecut cu familia si prietenii.

Sper ca nu ati uitat de concurs, mai aveti 6 zile in care sa pozati ceea ce coaseti acum, sau sa va apucati de cusut si pana sambata sa postati o fotografie cu modelul in lucru. Va reamintesc, premiul se acorda prin tragere la sorti si consta intr-un cupon de panza topita pentru o ie si o pernita de ace handmade. Mai multe detalii aici

S-au inscris pana acum:

     1. Roxana
      2. Catrinel
   3. Mirela
  4. Silvia
 5. Irina


4 comentarii:

  1. Ce poze frumoase! Poza cu fetele e superba, cata energie pozitiva raspandeste, iar floricica albastra e ata de delicata si fragila! Poza cu mega tortul e "lovitura sub centura", arata atat de apetisant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Silvioara, copiii inveselesc casa! Incerc sa nu ma gandesc ca va veni ziua cand isi vor lua zborul.(Ce face closca fara puii ei ? :)) Floricelele si in general tot ce e verde pe mine ma umple de bucurie, n-as pute trai prin tarile celea aride in care ploua o data pe an si e totul nisip si piatra. Eu vreau iarba verde, brazi si pomi inverziti...
      Tortul... azi am primit cerere sa mai fac unul pentru ca acela bineinteles s-a terminat. Am zis sa mai treaca un pic de timp, cat sa ni se faca dor de el si abia apoi mai fac unul.

      Ștergere
  2. Chiar că e un mega super tort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost, ca s-a "evaporat" imediat! A doua zi fetele voiau sa le mai fac unul. Am zis ca facem o pauza, sa le fie dor de el, sa-l savureze cu mai mare placere :)

      Ștergere