02 iunie 2013

Aceeași Mărie cu altă pălărie...

... sau cum am readus eu în câmpul muncii o "bunicuță" ieșită de ceva timp la "pensie":



Să zicem că m-ar întreba cineva dacă-mi plac blugii. Nu-mi plac blugii... Îi iubesc! Cu nasturii lor metalici cu tot, cu țintele lor, cu buzunarele lor, cu etichetele lor, cu cusăturile lor cu tot, tot, tot, tot... 
Șiiii....cum să arunci ceva ce iubești?

P.S. Pentru că s-au creat oareșce confuzii, vin cu completări: mai sus este una și aceeași geantă. Pentru că se deteriorase destul de rău desenul de pe ea (foto stânga), biata geantă zăcea într-un dulap. Am scos-o la lumină și am transformat-o cum mi-a plăcut mie :) (foto dreapta)

8 comentarii:

  1. Nici eu nu arunc nici un peticel de blug. :D
    Am zis eu ca vei face magii cu masinuta ta de cusut si vad ca am dreptate. Sunt super gentutele! Cea cu petice este senzationala!!! Va pupacesc si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea cu petice este de fapt cea cu fata :), am explicat mai sus. Multumesc pentru laude, le primesc cu drag!!!

      Ștergere
  2. Felicitari! Super-supertransformare! Asa vei avea mereu cu tine ceea ce iubesti mai mult :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alina! Deci ai înțeles că e una și aceeași geantă. Numai bine!

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase!!! Cum e facuta geanta cu fata, ca nu pot sa imi dau seama :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geanta cu fata este facuta asa... de prea multa uzura :) Este aceeasi geanta in ambele poze.

      Ștergere