01 februarie 2012

Catone & Comp

Soare... frumos... o zi numai buna de iesit afara si facut poze... Wow, dar e un friiiiig, in 30 de secunde mi-au inghetat complet mainile. Asa ca am aliniat toate vrabiutele, l-am inaintat in grad pe Catone, motanul Catone, sau Cat one, cum vreti sa-i ziceti, l-am facut caporal, si i-am zis: ai grija de vrabiutele mele sa nu miste una in front, ca vreau sa terminam repede treaba. Dar Catone al meu cand s-a vazut intr-atata pasaret, l-am ginit eu, i-au lucit ochii si nu s-a putut abtine sa nu-si linga buzele. Sa nuuu indrazneeesti, i-am zis.
Vrabiuta 7 ron, Motanul 15 ron

Dar domniile voastre puteti indrazni... sa va alegeti vrabiuta/vrabiutele preferate. Puteti sa-mi spuneti intr-un e-mail ce vrabiuta va e mai draga, daca vreti alte combinatii de culori, sau mai multe de acelasi fel. Am uitat sa va spun ca vrabiutele pot fi purtate atat ca brosa, ca accesoriu pe o esarfa sau pe o poseta, pot fi oferite ca si martisor. 
Caporalul Catone este arvunit, dar fratiori de-ai lui... cati vreti! Gri sau alte culori, numai sa-mi spuneti.
Adresa mea: irina.popescu08@gmail.com



5 comentarii:

  1. Ce scumpe sunt! Atata cat am citit aici "vrabiuta" incoace, "vrabiuta" incolo, parca o aud pe mama, ca asa-mi spune de cand eram in fasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase vrabiutele...ne incanti mereu cu povestile tale....ai primit un premiu pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. hm, eu iti lasasem in comment da' s-o fi pierdut in eter?

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina, nu s-a pierdut comment-ul tau, eu n-am mai dat p-aici de multisor, statea in asteptare. Cat despre faptul ca in copilarie mama te alinta cu "vrabiuto"... nush' ce sa zic... Cred ca ar fi fost periculos sa ne intalnim in vremurile acelea pentru ca mie imi zicea mama: "ce, pisica, ti-a mirosit a prajituri?"

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreeea, multumesc foarte mult pentru vorbele frumoase si pentru premiu. O sa ma ocup de el cand ma eliberez putin.

    RăspundețiȘtergere