24 iunie 2011

Marca inregistrata

Nu am eu cine stie ce recolta de legume din nanogradina mea dar un lucru minunat tot se intampla. Fetele mele n-au fost niciodata "fan" legume, Ioana cel putin nici nu vroia sa auda de ardei, rosii, mazare. Ei, acum situatia un pica s-a schimbat, au ajuns sa-si culeaga singure mazarica din curte si s-o manance asa cruda. Stiti cat de dulce e? E minunata, am pus-o in salata si am mancat-o ca atare, fara vreo alta pregatire.
Intr-o zi cand le-am pus salata pe masa le-am zis: va prezint cea mai minunata salata, mazarea si salata sunt de la noi din gradina. Maria mea zice: stii cum imi vine mie sa zic? "De la noi din gradina-marca inregistrata". Nu stiu de unde pana unde, dar mi-a placut si asa a ramas. Spre exemplu ieri mi-a aratat Ma o boaba de mazare in ciorba si intrebarea a fost scurta: "marca inregistrata?" Raspunsul a fost ceva mai lung: "normaaaaal!"
Invat in fiecare zi cate ceva despre gradinita mea. Spre exemplu la anu' o sa stiu ca dovleceii desi sunt mititei, planta in sine, daca-si pune mintea, invadeaza toata nanogradina, ca mazarea dupa ce a rodit, la revedere, trebuie sa o smulgi fiindca alta productie nu mai da. (Si eu care credeam ca o sa mananc mazare direct de pe lujer pana la Craciun!) Ca rasadul de rosii, pare el mititel la inceput, dar pe parcurs se dezvolta si simte si el nevoia sa respire, deci nu trebuia sa-l pun asa des (am fost calica, am vrut sa folosesc toate rasadurile, plus ca le-am luat si pe ale unei prietene care voia sa le arunce. Ce-ai fato, ai inebunit? Cum sa le arunci? Da-le aici ca le inghesui eu pe undeva). Si multe altele care nu-mi vin in minte acum.
Cam asta despre nanogradina...

Despre fete... Aseara au avut petrecerea de buna ramas, in seara asta o ducem pe Ale acasa. Nu stiu la cat s-au culcat, la 11 inca mai auzeam vorbaraie la ele in camera. Mi-e drag de ele ca se inteleg foarte bine, Ale e un copil intelegator, mai mare dragul s-o ai musafir.


Acuma fug sa iau rezultatul la analizele Pufoasei. Tineti-mi pumnii sa nu-mi zica iar ca nu e bine deloc, ca ma impusc. Stiti voi, am un pistol de lemn la mine tot timpul, just in case.

P.S.Am luat analizele, cica-s bune, a fost doar o raceala pe fondul unei sensibilitati crescute. Tre' sa avem grija pe viitor la balaceala in apa rece.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu