29 aprilie 2010

MissHappy

Intr-una din zile m-a rugat MissHappy (nu eu i-am zis asa) sa-i fac o brosa. Mi-a spus ea cam cum sa fie. Eu, lucrand, mi-am dat seama ca ma departez de cerinte, dar nu m-am putut abtine. Am zis, pe-asta o fac asa cum imi vine mie si o sa mai fac una care sa fie exact asa cum o vrea ea.

.

Si am facut-o si pe a doua, care semana si mai putin cu ce mi se ceruse.


Cand i-am scris "domnisoarei fericite" si i-am trimis pozele broselor, sa-si aleaga, eventual, pe cea care-i place mai mult, eram convinsa ca o sa ma roage sa mai incerc o data. Numai ca, MissHappy le-a vrut pe amandoua, asa cum erau.
Acum sunt si eu happy...

7 comentarii:

  1. Felicitari, sunt tare frumoase!
    De fapt , tu chiar faci niste lucruri grozave!

    RăspundețiȘtergere
  2. I-ar fi fost greu sa aleaga doar una!
    O cred pe cuvant!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Miki.
    Multumesc, Angi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu esti happy de felul tau..asa ca nu stiu daca cei din jur sesizeaza vre-o diferenta :)) Chiar ca arata grozav...si sa stii ca ma gindesc serios sa comand un tablou facut de tine... ori ce dar sa poata fi pus pe perete... ai un stil tareeee optimist si plin de viata de a picta :)Eu am tinut multa vreme tricoul de la tine cu omul de zapada pe spatarul fotoliului..si cind il priveam ma amuza :)) dar a trebuit sa-l iau ca toti care intrau in casa il "admirau" atingindul... si incercind sa vada cum e pictat etc.. asa ca a trebuit sa-l pun bine :)) sa nu mi-l distruga :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase brosele ! Tot ce iasa din mana ta te face sa fii happy.. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ninule, nu m-am gandit niciodata sa pictez tablouri. Daca o sa ma "loveasca" vreodata dorinta asta cu siguranta iti fac si tie unul. Dar o sa-i punem niste sarma ghimpata ca sa nu-l poata atinge nimeni, bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Praf de Stele, iti multumesc, esti foarte draguta. (Sper sa fii si tu happy)

    RăspundețiȘtergere