29 martie 2010

Revin... promit!

N-am mai scris, n-am mai migalit fiindca n-am fost "in the mood", cum zice rusu' [:)]. M-am mobilizat totusi si am mesterit doua coliere la baza gatului pentru doua fetite, prietenele fetelor mele, pentru ca nu se putea, nu-i asa, sa mergem la ziua Anei fara ceva realizat de mine.


Ma "bantuie" de ceva vreme povesti de munte, intamplate demult, nu prea stiu ce vor ele acuma, dar am vaga impresie ca se vor povestite. Am mai promis asta, nu stiu de ce aman, poate pentru ca le mai vreau o vreme doar pentru mine...
O sa revin eu... promit!

5 comentarii:

  1. Foarte dragute colierele ptr fetite. Am si io o intrebare - de unde iei baza ptr brose, inele si tortitele de cercei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Monica, doar de pe net ma aprovizionez (pentru ca in alta parte n-am gasit, din pacate). Daca te intereseaza link-uri da-mi de veste ca sa le caut pe cele de pe primele locuri in top (topul meu, bineinteles).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce norocoase sunt prietenele fetelor tale!Faci atatea lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase!Ai un dar de iepuras la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi, or fi fetele norocoase, dar si eu sunt ca am asa fete...

    Miki, multam de dar!

    RăspundețiȘtergere