06 octombrie 2008

Multi de "in sfarsit"

In sfarsit am reusit sa mai fac niste poze. In sfarsit am reusit sa termin brelocul promis. In sfarsit imi place si mie ce-a iesit. Brelocul are pe spate un text care-l face sa fie special, dar... sorry, textul nu e pentru ochii tuturor. Fara suparare. Oricum, numai cine il cunoaste pe fratele meu ar intelege ce-i cu textul ala...Sunt bucuroasa ca am reusit sa-i fac o surpriza cu brelocul meu. Si sunt inca si mai bucuroasa ca am reusit sa mai fac cuiva drag o surpriza. I-am daruit Corinei ultima mea "creatie", un colier mesterit de mine si se pare ca i-a placut foarte mult. Cred ca asta mi-a dat aripi sa continui ceea ce am inceput, dar am o mie de idei si numai doua maini. Si ziua numai 24 de ore. Dar mai e si maine o zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu