29 mai 2014

Cu ce-am ramas

In afara de niste amintiri foarte foarte placute, din drumetia de duminica am venit cu urmatoarele chestii in rucsac: juma' de fund de sacosa de muguri de brad, vreo 30 de "palarii" de floare de soc si cateva floricele albastrele (nu stiu cum le cheama pe ele de fapt) cu radacina cu tot. Nu ma certati, erau cu miile prin padure, deci nu le simte nimeni lipsa. Si unde mai pui ca ni se lumineaza fata cand ne uitam la ele. 
Acum sa va arat ce am facut cu toate acestea.
Hiiii, stati numai un pic, nu va uitati, dati-mi ragazul sa-mi pun sosetele alea rosii anti-de-deochi, ca la cat de harnica am fost, nu vreau sa ma risc... :)


Florile de soc s-au transformat in minunatia asta...



Eu si albinutele ce mai facem asa lucru fin (v-am zis eu ca-mi trebuie sosete rosii:)). 
Se observa una bucata albinuta care spioneaza borcanele mele aurii...



Mugurii de brad "imbracati" in miere au ajuns la borcane si acum stau cuminti la frigider.


Iar floricele au fost generos gazduite de un ghiveci ce statea stingher prin curte, ultimii  locatari, doua capsuni, parasind aceasta lume nu se stie din ce motiv.



 Si fiindca veni vorba de capsuni, desi n-au nicio legatura cu drumetia, sa vedeti ce-mi creste mie pe beton. Vorba ceea, din beton din piatra seaca...


Hai, vara frumoasa s-avem !

8 comentarii:

  1. Floricele de nu ma uita!!! Sunt superbe.
    Mie socata cand am incercat sa fac nu mi-a iesit asa de buna cum imi aminteam eu din copilarie :(
    Ai surprins aproape toata vara in cateva poze. Sa va fie de bine la degustat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici mie prima "sarja" nu mi-a iesit prea grozava, am facut-o asa dupa ureche. Acuma insa m-am documentat pe net, am pus zaharul usor caramelizat, lamaile le-am stors si am pus doar zeama, le-am curatat de coaja galbena pe care am tocat-o marunt ai am pus-o in borcane (am aruncat partea aia alba care e amara). Acum deja l-am tras in sticle si are o culoare mirobolanta (ca sa citez copilu" micu", arata zici ca e Fanta. Ah, si e si foarte bun la gust.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ba da, acum am si eu confirmarea, dadui un search pe net.

      Ștergere
  3. Foarte harnicuta ai fost, sper ca ai sosetelele rosii ca s-ar putea sa te deochi! :-)
    Floricelele tale albastre nu sunt altceva decat flori de "nu-ma-uita".
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu sosete rosii, nu ma risc eu...
      Noapte buna, Vulpita!

      Ștergere
  4. Odata scapata de deochi, e cazul sa mai faci o "muntomanie" si sa culegi mai multi muguri de brad si pentru sirop...zise soacra, mereu exista si cate-o soacra pe-aici :) De fapt sunt plina de invidie si cu apa in gura!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as aface muntomanii in fiecare zi, dar e bine si asa mai la doua saptamani, decat deloc...
    Sa stii ca si mugurasii astia tot in sirp se vor transforma, dupa ce stau vreo 10 zile la frigider (timp in care ii amestec in borcan in fiecare zi cu o lingura de lemn, hiii, azi am uitat!) storc cu un tifon amestecul si siropul ce rezulta il pun in sticle din acele de Tedy cu capac etans. Ei, iarna cand te apuca tusea si nu numai, e minunat acest sirop nefiert. Nu mai zic ca bate orice suc din comert daca-i adaugi, pe canicula, niste apa minerala rece ca gheata, hmmm...

    RăspundețiȘtergere