18 mai 2014

Aduceti sarurile antilesin

Azi am facut un drum la tara, m-am intors cu ceva provizii, oua si carne de vitel si ce, credeti ca la intoarcere m-am odihnit si eu ca un om  normal? Nuuu, m-am apucat sa gatesc, ca maine sa fiu libera sa cos. 
O sa va arat zilele urmatoare cele doua noi "proiecte". 

Despre drumul la tara... Ce sa mai zic, stie toata lumea ca acum la tara e totul verde, aer curat, e minunat! Am stat putin la tata, am facut o tura prin gradina, am studiat ciresii, sunt ceva cirese dar n-au inceput sa se coaca. Am bagat in seama si catelul, am mers la cotetul gainilor, pasiunea vietii mele sa iau ouale din cuibar. Ghinion, unul era in plin proces de executie asa ca m-am retras usurel, i-am lasat placerea asta lui tata, pe mai tarziu. 


De la tata ne-am dus la niste prieteni buni. Pe drum m-am intalnit cu verisoar'mea, am scos repede ia Mariei din geanta si i-am aratat-o, o mai vazuse foarte foarte pe la inceput si tineam neaparat sa-i arat ca am termint-o. I-a placut! Cica ma asteapta in vacanta fetelor s-o ajut sa croiasca o ie, vin cu drag!

La prieteni mi-am facut intai rondul... 
Sunt lesinata dupa curtea lor, dupa florile lor, dupa iepurii lor, dupa puii lor, dupa capritele lor, dupa vitelusul lor, dupa solarul lor, dupa spanacul care creste verde si mustos si...








...si da, sunt lesinata dupa tot!


8 comentarii:

  1. inca mai aveau narcisele inflorite??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai la ce frig a fost pana acum... Acolo inca se mai face focul in soba, sau merg centralele, dupa caz. Oricum perioada asta a anului este mult mai racoroasa decat anul trecut, m-am uitat la niste poze din mai anul trecut si aveam niste ditamai capsuni, rosii si carnoase. Acum abia au trecut de stadiul de floare.

      Ștergere
  2. Sa chem salvarea? :)))
    Adevarul este ca la tara este minunat!
    Saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, saru'mana, nu e nevoie de salvare. Am un lesin din ala artistic a la Chirita, imi "reviu" imediat... :)

      Ștergere
  3. Hai sa lesinam in grup caci si mie imi place ce am vazut in poze foarte mult si tanjesc dupa un trai la tara adevarat nu cum am eu un... "pseudotrai" taranesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu o sa lesin la etajul 5 :), cu o bere in mana :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, deci nu mai ai nevoie de saruri. Te uda berea si te trezesti :)

    RăspundețiȘtergere