18 mai 2015

Tu cum ai trecut de gard?

Sambata seara au plecat ambele-mi fete la plimbare. Au ajuns la stadiul cand ies impreuna si eu tare ma mai bucur pentru ele.  Au luat aparatul foto cu ele, desi nu stiau daca au voie sa fotografieze prin interiorul muzeelor pe unde voiau sa ajunga, l-au luat sa fie, la urma urmelor subiecte de pozat gasesti destule, numai ochii "deschisi" sa-i ai.
Si au adus multe poze, dintre care unele mi-au placut in mod deosebit, spre exemplu aceasta (facuta de Ioana):


Eu mi-am si imaginat urmatoul dialog ce ar fi fost posibil intre floarea rebela, iesita prin gard, si suratele ramase sechestrate:

- Tu cum ai trecut de gard?
- Care gard?

3 comentarii:

  1. Foarte faina poza!
    Amuzant dialogul dar plin de inteles.

    RăspundețiȘtergere
  2. Plantele au resurse nebanuite, fata ta a vazut farmecul acestei imagini, bravo ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa sta treaba cu plantele, nu fac mofturi, par a fi fericite oriunde ar răsări, pe un acoperiș, într-o groapa din asfalt, intre tambrele gardului... Vreau sa fiu o patlaginaaaaa! :))

    RăspundețiȘtergere