20 mai 2015

Miercurea fara cuvinte

Pamantul e rotund. Si nu numai... 




19 comentarii:

  1. ce atmosfera frumoasa are oraselul tau...nu stiu cum se numeste el dar imi place pentru ca vad mult verde si felinare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi plăcut sa fie orașul meu, as fi stat si eu mai la munte, nu m-aș mai fi vaitat de canicula... Pozele le-am făcut duminica trecută când făcurăm o plimbare până la Sinaia, sau Zinaia cum zicem noi în glumă.
      Și ca sa respectăm adevărul istoric ☺, ultima poza nu-mi aparține, a facut-o copilu' mic, aci la noi în oraș.

      Ștergere
  2. Sinaia?!!
    data viitoare o sa ma uit mai bine in jur :))
    e drept ca nu am mai trecut de un an prin Sinaia, inseamna ca au terminat renovarile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi am fost uimiți de schimbare. Nici noi nu am mai fost la Zinaia de vreo 10_12 luni. Întâi m-am împiedicat de o bila ce părea asa stinghera în mijlocul trotuarului, părea "plantată" de curând, încă mai avea niște chestii primprejur, sa nu calce lumea. Zic, ce i-a apucat p-astia cu biloaiele în mijlocul trotuarului? Sigur au pică pe bețivi! Dar după ce am ieșit din parc am văzut, cum zice Carmen, că s-a răsturnat carul cu bile. Bine, hai sa zicem, a avut cineva o viziune...

      Ștergere
  3. se spune ca statuile ce reprezinta leul cu laba pe o sfera, este un mascul. Leoaicele au fost reprezentate cu laba pe un pui de leu :))
    Amuzant cum ai surprins sfere in diverse functionalitati :)) Ultima solutie, mi se pare eleganta, fotografia din mijloc... o vai, o vai, s-a rasturnat în oras carul cu ghiulele?! :)))
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu și de-o vedeam cu laba pe un pui, tot leu ziceam ca e, ca doar are coamă, leoaica nu. (Asta tot timpul mi s-a părut o nedreptate în lumea animală, la ce, doamne iartă-mă, ii trebuie leului podoaba capilara? Ca și când ar fi normal ca bărbații și-ar face codite iar femeile să rămâne... chele)
      Te pomenești ca asta a vrut sa spună și artistul care a conceput noul look ar orașului Zinaia... Iaca aici s-a răsturnat carul cu ghiulea!
      Am un presimt ca de-acum n-o sa mai zicem "facem o plimbare până la Zinaia?". O sa zicem ""hai sa mergem sa vedem ghiulele! ☺

      Ștergere
    2. ca statui, leii au avut mereu acelasi aspect - doar sfera sau puiul de sub laba a simbolizat sexul ;)
      Deci centrul din Sinaia este plin de ghiulele?! :)) chiar eram curioasa unde ai facut fotografiile. Aha, deci Zinaia! ☺

      Ștergere
    3. Aha, uite am mai invatat ceva.

      Ștergere
  4. Cand am fost la Sinaia zona pe care ai fotografiat-o era inca in lucru.
    Imi pare bine ca s-a terminat! Arata frumos!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e frumos, și parcul e un picușor schimbat, arata foarte bine.

      Ștergere
  5. E plina Zinaia de ghiulele, le-am vazut rasarind la tot locul pe trotuare, nu numai in centru...mi se pare periculos. Dar mai periculos mi se pare sa merg pe trotuarele din orasul meu, unde, din loc in loc, chiar pe mijlocul trotuarului, se iveste cate o teava de aerisire...tevile au fost asfaltate in trotuar...ca la noi, la nimeni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am zis ca proiectantul care a gândit ghiulelele din asfalt are pica pe bețivi. Dar s-ar putea să-i pica-n plasa și alții mai... adormiți, sau chiar copii. Și mie mi se pare cam periculos, sar cred ca nu înțeleg eu viziunea artistica...
      Cat despre țevile de aerisire nu mi le pot imagina răsărind din trotuar. Dar te cred bineînțeles. Vorba ta, suntem unici!

      Ștergere
  6. Tema de azi: sfera! Draguta selectie!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfera! Dar nu sfera de influență, în discuția asta nu ma bag. ☺

      Ștergere
  7. Frumoase poze şi oraşul de asemeni! Tot să te relaxezi şi să te pierzi în visare :)

    RăspundețiȘtergere